bal oldali alhasi fádalom

Tisztelt doktor úr! Próbálok rövid lenni. Kb 8 hónapa magas vércukor miatt /16/ meforal 1000mg tablettát szedek 2x1 dózisban. Használ, de hasmenést okoz./próbáltam váltani bluefish-re de maradt a hasmenés/. Az utóbbi hónapban 1-2 napig tartó bal alsó hastájékon fájdalom jelentkezik, jól behatárolható helyen nyomásra fokozódik. Az utóbbi pár napban ismét jelentkezett, de most nem akar múlni. Mire gyanakszik ön? /feltételezem összefügg a gyakori hasmenéssel/, ill. mit tanácsol mit tehetnék? /Ausztriában dolgozom, a munkám miatt nehézkes az orvoshoz jutás/ Más tünetem, nyákos, véres széklet, étvágytalanság nincs. Megtisztelő válaszát köszönöm és várom!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Plósz János válasza hasi fájdalom témában

Érdemes a metformint más hatóanyagra cserélni és megnézni, hogy elmúlik-e a fájdalom. ha nem akkor mindenképp tovább érdemes vizsgálódni (hasi ultrahang, esetleg vastagbélvizsgálat is) .

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. január 19., 20:06; Megválaszolva: 2015. január 19., 20:13
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Gyomorhurut
Tisztelt Doktor Úr! December végén hasi fájdalmaim,puffadásom volt (korábban Controlocot szedtem több,mint 1 évig refluxra, amelyet nyáron hagytam...
Alkohol reflux
Tisztelt Doktor úr 40 éves vagyok és sajnos az utóbbi időben a munkahelyi stressz okozta feszültséget alkohollal próbálom enyhíteni. Járok...
MRI értelmezése
Tisztelt Doktor Úr! Lassan 2 éve van jobb bordaív alatti és a köldök jobb oldali területén levő tompa fájdalmam. Ami leginkább mozgásra...
Hasi uh lelet
Tisztelt Főorvos úr! Kérem véleményezze hasi UH leletemet. Proctitis ulcerosaval kezelnek, ez elkepzelheto hogy továbbterjedt? Az epehólyagnal...
Érdeklődés
Üdvözlöm! Olyan tünetem van,hogy két oldalt mid a két mellem alatt mtha nehéz súly lenne. Leginkább ülö helyzetben vagy gyalogláskor...