Hasi hízás, puffadás

Tisztelt Doktor úr/nő, Tavaly fél éven át használtam táplálékkiegészítőként a nutrica nutridrink-et sport mellé és, hogy hízzak tőle. Nincs betegségem amire ezt felszokták írni. Év eleje óta már nem iszom és az utóbbi időben a panaszaim: bármilyen étkezés utáni hasi puffadás, nem bírok egyszerre sokat enni, gyengeségérzés. Mi okozhatja a problémámat?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szigeti Nóra válasza a puffadás témában

Kedves Kérdező! Állhat a háttérben lassult gyomorürülés, de érdemes lenne belgyógyászati alapvizsgálatokat elvégeztetni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. május 22., 20:40; Megválaszolva: 2014. május 25., 20:00
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Szülés utáni székelési probléma
Jó Napot Kívánok! Egy olyan problémám lenne, hogy egy hónapja szültem gátmetszéssel, és azóta problémám van a széklettel. Előtte nem voltak...
Emésztési zavar
Tisztelt Doktorúr. Korábban megállapításra került egy enyhe glutén érzékenység. Azért írom hogy enyhe, mert kevés glutén (pl. Pár szem keksz)...
Vastagbélrák mennyire...
Tisztelt Doktor Úr! A panaszaim pontosan nem tudom mióta tartanak viszont már szerint 3-4 éve biztosan, de talán már korábbról is. Többször is...
Polip? vagy valami más?
Tisztelt Doktor! Már kőrubelül 2 hete görcsöl, fáj a hasam 1-2 napos szünetekkel. Nincs étel allergiám. Azonban a mai nap folyamán a hasgörcs...
Hasi puffadás, belek nyomása...
Tisztelt Doktor Úr ! December végén arra lettem figyelmes, hogy nem tudok székletet üríteni kb 4-5 napon át. Ez aránylag azóta változott...