feher lepedekes nyelv, ajakberepedezes, egeto szajpadlas

Legcso gyulladasom volt 2 hete, az orvos cefalexin atb 500 irt fel napi drb.4, 5 napig tarto kura, tobb mint egy hete abba hagytam a kurat, egy jo ideje feherlepedekes a nyelvem foleg a nyelvhat, egeto erzes is van a szajpadlason, vervizsgalatot is csinaltattam, hiv teszt, ugyanis 6 hete volt egy kapcsolat reszben vedekezes nelkul, azaz egy behatolas, aztan ovszer, a teszt negativnak jott ki, aztan javasolatak a helicobakter tesztet abban az ertek tul magasnak jott ki 200 felett, a haziorvosom nem javasolt ujboli antibiotikum kurat, igy elmentem egy borgyogaszhoz o nistatint irt fel, napi 4 szemet, puffadas is elofordul, vegbel koruli viszketes.

Dr. Szigeti Nóra válasza szájüreg témában

Kedves Kérdező!

Nehéz lenne megmondani, hogy mi a baj, mutassa meg magát egy gasztroenterológusnak. A Helicobacter pylori kezeléséhez kétféle antibiotikumot és egy savcsökkentő kezelést kell szedni egy hétig kombinációban.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2013. április 19., 14:26 ;Megválaszolva: 2013. április 22., 09:58
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Gyakori megfázás/fertőzés
Tisztelt Doktor Nő/Úr! A problémakör amiről kérdezni szeretnék, hogy az elmúlt időszakban egyre gyakrabban vagyok megfázva, és egyre lassabban...
érzészavar
Tisztelt webdoktor! Tegnap felvázoltam a problémámat (lófarok-szindróma gyanúja,nyeregérzés-zavar,merevedési problémák,porckorongsérv,visszatérő...
Vakbélműtét után
Tisztelt Doktor Úr! Szeptember végén operálták meg a 13éves lányomat vakbélgyulladásra. (hasi fájdalom és uh alapján) ,kezdődő hashartya...
Hasnyálmirigy, epehólyag műtét
Tisztelt Doktor úr! 2 hete írtam Önnek Lipáz érték enyhe emelkedése, gyomorfájás étkezés megkezdése után.. Ön akkor azt mondta, gyomor-bélhurut...
Lófarok szindróma?
Tisztelt doktor! Az utóbbi 6 évben buszsofőrként dolgoztam és az utóbbi években (különösen hosszú műszakok után) sok ülés hatására...