Gyomornyálkahártya és nyelőcső gyulladás

Jó napot kivánok, Van egy nyelőcső és egy gyomor nyálkahártyamirigy gyulladásom, érdeklődni szeretnék, hogy erre milyen gyógyszert javasolnak? Mert sajnos a vizsgálatot megállapító főorvos semmiféle készítményt nem javasolt. Nyeléskor fáj a nyelőcsövem, a gyomrom is üres állapotban jó, mert étkezést követően felpuffadás, gyomorfájás jelentkezik.Továbbá végbélpolipot távolitottak el 35cmnél. 2012.11.22-én sajnos a mai napig nem kaptam szövettani eredményt, ezzel kapcsolatban is érdeklődnék, hogy egy ilyen eredménynek körülbelül mennyi az átfutási ideje. A lent felsorolt gyógyszereket magam próbáltam. Várom válaszukat, Köszönöm.

Dr. Plósz János válasza nyelőcső gyulladás témában

A nyelőcső- és gyomorhurut kezelésére savcsökkentő gyógyszerek használatosak, emellett bevonószerek illetve savat közömbösítő gyógyszerek jönnek szóba. A szövettan átfutási ideje általában 2-3 hét (ha nem kell továbbküldeni megerősítésre) .

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. december 10., 10:42; Megválaszolva: 2012. december 12., 17:51

Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések

Inzulin rezisztencia?
Kedves Doktor Úr! Csatoltam a vérképemet. Meg tudná ebből mondani, hogy van-e inzulin rezisztanciám, vagy nincs? Nagyon szépen...
Reflux savtúltengés
Tisztelt Szakértő! Fél éve kezdtek el kezelni gyomorsav túltengés miatt. Fennállt már egy ideje, de akkor elmentem orvoshoz. Kaptam Nolpaza 40mg...
Szívinfarktus, puffadás?
Tisztelt Doktor Úr! Egészséges 35 éves férfi vagyok. Sajnos merevedési zavarok miatt Tadalafil 5 mg ot kell szednem. (Urológus irta fel) . Nagyon...
Szédüléses érzés 2.0
Tisztelt Dr. Dunás-Varga Veronika, 2022.12.27. 21: 31-kor kaptam öntől választ és arra szeretnék újra írni önnek. Remélem visszanézhető a...
Étrendkiegészítő szedése
Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék hogy az alább leírt étrend kiegészítőt (fehérje) ehetem-e? Napi egy adagot? Epe elfolyási problémám...