Folyton fázik a fél oldalam, mi lehet az oka?

Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Már egy ideje az a problémám, hogy folyton fázik a jobb felem, függetlenül attól, hogy milyen meleg van, illetve hogyan vagyok öltözve. Nagyon kényelmetlen érzés, a munkámban is hátráltat. Eleinte csak a jobb lábfejem fázott folyton, aztán kiterjedt az egész lábamra, és most már a jobb karomon, illetve a jobb lapockámon is úgy érzem, mintha mindig jeges-vizes lenne a ruha. Ha meleg vízzel letusolok, akkor az ideig-óráig segít, de utána újra előjön a jeges érzés. Néha még enyhe zsibbadást is érzek, akár az arcomon is. Külső jele nincs ennek a dolognak, nem hidegebb a jobb felem, mint a bal, egyszerűen csak úgy érzem, hogy lefagy a jobb lábam, illetve a jobb karom. Nem tudom, hogy összekapcsolódhat-e, de emellett még folyton álmos/fáradt is vagyok, 8-10 óra alvás után is bárhol el tudnék aludni. Alapvetően ülő munkát végzek, de szorítok időt egy kis mozgásra is. Nem érzem, hogy baj lenne a terhelhetőségemmel, a mozgás ugyan kicsit segít, de az álmosság egy edzés után is megmarad. Kérem segítsen megoldani a problémámat, hova fordulhatok vele, mert nagyon zavaró, és már aggasztó is. Köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szanyi Andrea válasza hidegérzet témában

Kedves Kérdező!

Hidegérzetét okozhatja keringési probléma is, de mivel nagy területre terjed ki, így neurológiai eltérés lehetősége is felmerül. Javaslom keressen fel neurológus szakorvost.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Szanyi Andrea
Dr. Szanyi Andrea belgyógyász, háziorvos, geriáter
Kérdés: 2021. május 20., 09:52; Megválaszolva: 2021. május 22., 21:00
Kérdések és válaszok: Egyéb
Labor eredmény véleményezése
Tisztelttel kérem az alábbi labor eredmények alapján szíves véleményüket. Különösképpen a csökkent vörösvértest szám miatt szeretném...
Oltási dilemma
Tisztelt Doktor/Doktornő! Már 12éve 1-es típusú inzulinos cukorbeteg vagyok (3X6-8E Novorapid,14E Tresiba) , emellett van enyhe mitralis prolapsusom és...
Pszihés viszketés
Kedves Doktor/nő! Utóbbi időben sajnos egyszer-egyszer antibiotikumot kellett szednem. Illetve allergia gyógyszert. Sajnos bármelyiket szedtem be -...
Járvány és vakcina
Tisztelt Hölgyem/Uram! Kérdésem komplex jellegű. Azt szeretném kérdezni, hogy mennyire lehetünk bátrak az oltás után. Édesanyám idős, sajnos sok...
Zsibbad mindkét lábam, mi lehet az...
Tisztelt Doktorúr / Doktornő, az elmúlt fél-1 évben jelentősen legyengültem, demens apukámat ápoltam otthon. Alig tudtam enni, jóformán állandó...