• Rosszullét édes után

        Legfrissebb cikkek a témában
        Nincs találat!
         

        Kedves Doktornő! Néhány alkalommal, azt tapasztaltam, hogy reggeli után, illetve ha reggelire édes ételt fogyasztok, pár perc múlva hányingerem lesz, furcsán érzem magam. Mai napon például egy teljes kiőrlésű szelet kenyeret ettem, zöldségekkel és sonkaszelettel, majd pár per múlva egy turorudit, ezután újra rosszul lettem. Egy éve szültem, szülés után sajnos 10kilót híztam. Decemberben volt nagy labor, teljesen rendben volt minden. Érdemes lenne újra vervetelre menni? Esetleg terhelese cukormérésre? (Terhesség alatt is minden rendben volt a cukrommal, terhelesen is) . Délutáni órákban nem tapasztalok rosszullétet édesség fogyasztása után. A menstracióm pontos, erőssége változó (Egyik hónap gyenge, masik hónap nagyon erős, ezzel nőgyógyászati vizsgálaton is voltam, minden rendben volt, felmerült, hogy többszöri erős vérzés esetén hormonvizsgalatra kerül sor.) Válaszát előre is nagyon köszönöm!

        Dr. Szanyi Andrea válasza a reggeli hányinger témában

        Kedves Kérdező! Nem derült ki, hogy a reggelit követő hányingere csak édesség után van-e. Esetleg érdemes lenne étkezés után két órával vércukorvizsgálot csináltatnia, valamint panasza mögött felmerül még a terhesség lehetősége is.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2020. április 22., 12:31; Megválaszolva: 2020. április 23., 19:29

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Lányom első terhességének 17. hetében jár. A 12. héten történt genetikai ultrahangon nem látszódott fejlődési rendellenesség. A 12. héten ajánlott magzati vérvétel nem történt, viszont a 16. héten esedékes magzati...
        Kedves Doktor Úr! Már egy hónapja van a jobb bordaív alatt égő panaszom. Nem köthető evéshez, gyakorlatilag egész nap érzem. Hasi UH negatív, vérvétel szintén. Tükrözésen kevés epét láttak a gyomromban. Most akkor ez már epés reflux?...
        Tisztel Doktor Úr! Crohn betegségre solu-medrol 40 tartalmú kúpot meddig lehet használni? Annak 1 hónap utáni azonnali elhagyása okozhat-e bármi problémát? A fokozatos leépítés a kúp esetében is szükséges a szteroid miatt? Válaszát...
        Tisztelt Doktor Úr! Segítségét szeretném kérni. Az elmúlt hónapokban nagyon erős hasi görcseim voltak, sokszor az ájulás határán voltam. Puffadás, szelesedés, gyakori székletürítés jellemző még. Valamint fáradékonyság, hajhullás,...
        Tisztelt Doktor Úr! A hétvégén kezdődött az alábbi érdekes történés, mely azóta szinte minden reggel megismétlődik. Egy nyugodtan átaludt éjszaka után a reggeli ébredéskor ha még visszacsukom a szemeimet pihentetni egy picit arra leszek...
        Tisztelt Doktor Úr! Abban szeretném a segítségét kérni, hogy 1,5 évvel ezelőtt a 15 évvel ezelőtti császármetszésem hegvonalában, bal oldalon lett egy fájdalmas duzzanat.. Ezt pár órával megelőzte egy fura “szakadásféle” érzet a...
        Tisztelt Doktornő ! A problémámat kicsit nehezen leirhatónak tartom de megprobálam a legjobban átadni az érzéseimet ezzel kapcsolatban. Az utóbbi 4 hónapban minden felébredésnél legyen az akár reggel vagy egy éjszakai felriadásnál egy pár...
        Jó napot kívánok! Lassan 10-éve küzdök Divertikulumokkal,fel-fel lángolnak szedek rá Potexin IBSt,gyömbért negyed évente,kúraszerűen stb... Ezt a helyzetet úgy-ahogy de kezelem! Három éve szedek minden második nap 10mg-Esomeprazolt túlzott...
        Tisztelt Doktornő! Nekem gasztritiszt állapítottak meg tükrözéssel, hasi uh, vérvétel stb minden mas negativ Helikom sincsen,szovettan is negativ. Azt mondták nem nagy baj, hamar túlleszek rajta. Kaptam rá PPI-ket majd quamatelt de nagyon égett a...
        Kedves Doktor Úr! Cs. Judit vagyok, tegnap voltam Önnél. Talcidot és Iberogastot írt fel nekem. Tegnap du elkezdtem a Talcidot és ma is szedtem, étkezések után 2 szemet, de sokkal jobban ég tőle a gyomrom....Nem bírom szedni . Most mit...