Magas GGT, GOT, GPT

Jó napot kívánok mindenkinek. Járok bőrgyógyászhoz ugyanis pattanások és akne jelent meg a vállamon és hátamon még tinédzser koromban és ez most sem múlt el. A Dr. javaslatára Medinac kapszulát szedek, 60db 10mg már elfogyott napi 1 adagban, majd most 20mg-ost javasolt de ezzel egyidőben el is küldött laborra ahol a vér eredményeim néhol igencsak kimagasló értéket produkáltak. Triglicerid: 6.58; GOT: 67; GPT: 146; GGT: 330; vérsüllyedés: 13; monocita: 8.7; bazofil granulocita%: 1.7; . Alkoholt nem fogyasztok, legalábbis havi szinten max 1 sör néha. Igaz 102kg vagyok és 182cm szóval az arány nem túl jó, de sajnos ellustultam. Jó pár éve még jártam kondi terembe, hogy formában tartsam magam ami manapság csak egy otthoni néhai fekvőtámaszban ki is merül. Miért ilyen magasak ezek az értékek vajon?

Legfrissebb cikkek a témában
    Nincs találat!

Dr. Szanyi Andrea válasza gyógyszer mellékhatás témában

Kedves Kérdező!

Feltételezem, hogy a Medinac szedése előtt már történt májfunkciós vizsgálat. A leírt értékek igen magasak, valószínűleg a gyógyszer mellékhatása. Ilyenkor a gyógyszer adagjának csökkentése vagy abbahagyása is szóba jön. Javaslom, hogy mielőbb beszélje meg kezelőorvosával.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2019. december 14., 15:24; Megválaszolva: 2019. december 16., 14:22
Kérdések és válaszok: Egyéb
Agyoedema
Mi lehet a baj? mindkét kézfej és lábfej valamint jobb szemhéjduzzanat oedemas felpuffadás.okozhat e solu medrol im adása pár nap után ilyen tünetet
Húgysav szint emelkedést okozhat e...
Az alábbi gyógyszerek okozhatnak e húgysav szint és vércukorszint emelkedést? Asa protect100, tanydon 8o,curidol 37,5mg, rawel sr 1.5 mg. Köszönöm...
gyógyszer abbahagyása?
Az orvos peritolt írt fel,elolvastam a tájèkoztatót,AZT írja az elö par napba fáradèkonyság álmosság elöfordul,de ez napokon belül...
Érprobléma
Üdvözlöm! Szeretném segítségét , kérni! Április 23.-án szteroid injekciót kaptam ,Diprophosból egyet. Rá két napra kezdődtek a problémáim...
Vastagbél daganat műtét után milyen...
Tisztelt Doktor Úr! 2017.12.11-én rectosigma rezekció történt sebészeti intézetben. Szövettan: Adenocarcinoma exulceratum intestini crassi, G3, pT3...