Szexuális zavar.

Tisztelt Doktornő! Két éve vannak erős panaszaim. Folyamatos fájdalmat éreztem a tarkómnál-nyakamnál, a vérnyomásom gyakran kiugrott. Mindenre kivizsgáltak, csak a nyaki csigolyáknál volt egy kis elváltozás. A vérnyomásomra szedek gyógyszert. Fájdalom csillapítók nem használtak, addig míg a pszichiáterem fel nem írt egy anafranil 20 mg gyógyszert. Aminek nagyon örültem mert használt, viszont erős mellékhatást csinált a férfiasságra nézve. (merevedést) Pár napja felírta helyette a duciltiát 60 mg-ot. Viszont a mellékhatás ugyanúgy fennáll. Tanácsot szeretnék kérni, hogy van-e lehetőség arra hogy ez elmúljon? Ha viszont a gyógyszert nem szedem akkor rosszabbul leszek. Köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza gyógyszer mellékhatás témában

Tisztelt Kérdező,

Sem az Anafranil, sem a Duciltia nem szokott fokozott merevedést okozni, inkább a szexuális működés lanyhulása szokott megjelenni, mint mellékhatás. A Trittico azonban okozhat gyakori merevedést, ha még mindig szedi, lehet, hogy az okozza a fenti tünetet.

Ha nem ez igazolódna, azt javasolnám, hogy egyeztessen kezelőorvosával egy másik antidepresszáns beállításáról. A mellékhatások kinél-kinél másképpen jelentkeznek, és másképp reagálhatnak a különböző gyógyszerekre.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. október 25., 08:04; Megválaszolva: 2020. október 25., 18:42
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Szorongás okozta gyomorpanasz?
Tisztelt Doktornő! Olyan problémám van, hogy április legeleje óta gyomorpanaszaim vannak. Kezdetben csak, fura rossz érzés volt, “mocorgott”...
Szorongás vagy betegség
Tisztelt Doktornő! 45 éves pedagógus vagyok. Sajnos mindig is hajlamos voltam a pánikolásra, de mindig kordában tudtam tartani. Csaknem 3 éve van...
Szerotonin szint extrém magas
Üdvözlöm! Már több mint egy éve kezdődött ez az állapot, eleinte ingadozó volt, mára viszont mindennapossá vált. Voltam vérvételen és...
Diagnózis felülbírálat
Tisztelt Doktornő! Néhány hónapja családi konfliktushelyzet keretében öngyilkossággal fenyegetőztem, s teátrálisan fejbe vertem magam egy kővel....