Kérem segítsen 2.

Kedves Doktornő! Nemrég én írtam önnek "Kérem segítsen" jelszóval.Ön nagyon kedvesen és megnyugtatóan visszaválaszolt.Nem is fájt a gyomrom. Ami miatt most zavarom ismét hogy megkaptam az onko team véleményét. Ők eszerint kérnek PETct-t valamint pT1, pNx, cNx, cMx stadium besorolását. Amennyiben a vizsgálat negatív akkor szoros követés. Megint sírok gyomrom fáj. Mit jelent most ez akkor kell valamitől mégiscsak tartanom? Nagyon félek kérem segítsen megnyugodni vagy épp ne csak segítsen tisztázni mi mit jelent. Várom megtisztelő válaszát. Beatrix

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tóth Judit válasza PET CT témában

Kedves Beatrix,

A PET-Ct vizsgálat pontos "helyzetfelmérést" jelent.

Feltételezem, ezzel tervezik a követést, így az első vizsgálatot elő is jegyezték.

Ne szorongjon! Azt szoktam mondani, hogy meg kell tanulni agyban is meggyógyulni. Ha minden kontroll előtt fájni fog a gyomra, izgul (ami persze teljesen soha nem védhető ki) rengeteget ront az egészségén.

Pozitív gondolkodás, nagyon fontos....talán a legfontosabb!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Tóth Judit
Dr. Tóth Judit Onkológus, belgyógyász, aneszteziológus
Kérdés: 2015. október 21., 12:49; Megválaszolva: 2015. október 23., 19:16
Kérdések és válaszok: Egyéb
PET CT értékelés
Kedves doktor nő! Vizsgálatom kiértékelésén ezt írták: A fej-nyak régió nyálkahártyáinak megfelelően, a típusos helyeken fiziológiásan...
Nyaki nyirokcsomók
Tisztelt Doktornő! / Doktor úr! A napokban észrevettem egy csomó szerű pici duzzanatot a nyakamon. Ha jól tudom a fejbiccentő izmon. Elmentem...
Labor eredmény véleményezése
Tisztelttel kérem az alábbi labor eredmények alapján szíves véleményüket. Különösképpen a csökkent vörösvértest szám miatt szeretném...
Oltási dilemma
Tisztelt Doktor/Doktornő! Már 12éve 1-es típusú inzulinos cukorbeteg vagyok (3X6-8E Novorapid,14E Tresiba) , emellett van enyhe mitralis prolapsusom és...
Pszihés viszketés
Kedves Doktor/nő! Utóbbi időben sajnos egyszer-egyszer antibiotikumot kellett szednem. Illetve allergia gyógyszert. Sajnos bármelyiket szedtem be -...