Gyenge menstruáció

Tisztelt Doktor Úr! 3 évvel ezelőtt volt egy abortuszom, azóta állandó jelleggel lecsökkent a menstruációm mennyisége. Azt megelőzően sem volt soha nagyon erős, de azért normálisnak mondható, 5 napig tartó, első 1-2 nap erősebb, majd fokozatosan csökkenő. Az elmúlt 3 évben viszont 3 naposra csökkent, max plusz 1 nap "maszatolás" jellemző. A párommal másfél éve próbálkozunk a családalapítással, eddig sajnos sikertelenül. A nőgyógyászom a peteérést folyamatosan kontrollálja, az rendben is van, az utóbbi 3 hónapban már Clostibegith segítségével. Az endometrium általában határeset: 5-6 mm között szokott lenni 9-10. nap környékén (rövidek a ciklusaim, általában 25-26 naposak, jelen hónapban 24. nap volt, a szokásosnál is kevesebb vérzéssel) . Ezen kívül ösztrogén-dominanciával kezel az orvosom, a hormon értékeim most már nagyjából rendben vannak. Aggaszt, hogy esetleg az abortusz során megsértették a méhem, így nem tud rendesen felépülni a nyálkahártya. Elképzelhetőnek tartja ezt Doktor Úr? Van valami, amivel ezen tudok javítani? Az E vitamin és vörösbor volt az összes erre vonatkozó tanács, amit az interneten találtam a témával kapcsolatosan. Ezeket alkalmazom, de gyanítom, a helyzetet nem fogja megoldani. Előre is köszönöm a válaszát! Üdvözlettel, Éva

Legfrissebb cikkek a témában

    Nincs találat!

Dr. Tekse István válasza kevés vérzés témában

Kedves Éva!

A háttérben vagy endokrinológiai (így peteérési) problémára vagy a műtét utáni esetleges méhűri összenövésekre lehet gondolni. Ilyen irányú kivizsgálás szükséges Önnek.

Üdvözlettel Dr. Tekse István

www.szulesz-nogyogyaszt.hu

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Tekse István
Dr. Tekse István Szülész-nőgyógyász
TervezettBaba szakértő
Kérdés: 2015. május 14., 13:05; Megválaszolva: 2015. május 25., 16:05
Kérdések és válaszok: Egyéb
Serum Calcium
Tisztelt Dr. Nő/Úr! Az utolsó vérvételemben emelkedett a calcium szint. Kissé aggódom miatta. Kb két hete kollagén tablettát szedek melynek az...
Vérhigító oltásra
Tisztelt Webbeteg! AstraZeneca oltást követően háziorvosom azt javasolta, hogy a vérrögképződés megelőzésére két hétig szedjek Aspirin protect...
Lehet COVID utóhatás?
Tisztelt Doktornő! Nagyjából három hete pozitív lett a koronavírus tesztem. Igazából nem volt súlyos lefolyású nem volt lázam , csak orrfolyás...
Covid oltás után alkohol?
Tisztelt doktornő/doktor úr, Tegnap este fél 7-kor kaptam meg az első Szputnyik oltást, és kb. 15 órával később ittam 8 cl Unicumot és 1,5 dl...
Hasi fájdalom
Jó napot kívánok Több hónapja fenn álló hasi fájdalmam van puffadás kíséretében. Tavaly a varandosagom alatt ki derült hogy hepatitisz e vírus...