Ciprofloxacin 500mg

Üdvözlöm! Tanácsát szeretném kérni a ciprofloxacin 500mg nevű antibiotikum szedésével kapcsolatban! Belgiumban élek péntek este óta elkezdett fájni a hasam alja és csíp amikor a vízelet ürül. Szombat délelőtt elmentem a háziorvosomhoz, nézett vízelet mintát, azt mondta gyulladást, fertőzést talált! Ezért felírta ezt az antibiotikumot amit 10napig kell szednem! Szombaton el is kezdtem. Az alhasam elkezdett görcsölni, fájni. Olyan érzésem van mintha menstruációs periodusom lenne! Ezen kívül más mellékhatást nem vettem észre egészen máig. 11óra óta nagyon gyengének érzem magam, az egész testemben remegő érzést érzek az agyamban is, picit látni is hogy remeg. Már 2x majdnem hánytam és nagyon gyakori hányingerem van,:( valamint nagyon megizzadtam sétálás közben. Ma jó idő volt, sütött a nap és az utcán töltöttem 4és fél órát. Nem mindig napon tartózkodtam, de nyilván sokszor ért nap. Ez a rosszullétem lehetséges, hogy a napon tartózkodásom miatt lett? Szedjem tovább az antibiotikumot vagy ne? Várom mielőbbi válaszát! Köszönöm! Tisztelettel: Nikolett

Legfrissebb cikkek a témában

    Nincs találat!

Dr. Szanyi Andrea válasza a gyengeség témában

Kedves Kérdező! A ciprofloxacin megfelelő antibiotikum a húgyúti fertőzés kezelésére. Az alhasi fájdalom, görcs a fertőzéssel lehet összefüggésben. A hányinger a gyógyszer mellékhatása. A gyógyszer szedése alatt a napfény kerülése javasolt, mivel fényérzékenységet okozhat, a gyógyszer szedése alatt leírtak hőhullámokat is. Meg kell azonban jegyeznem, hogy igen ritkaságszámba megy, hogy egyszerre több mellékhatás is jelentkezzen. Fontos, hogy a húgyúti fertőzés mellett sok folyadékot fogyasszon. A húgyúti fertőzés enyhébb formájában általában elegendő öt napig tartó antibiotikus kezelés, komplikáltabb esetben, makacs fertőzésnél szükséges tovább szedni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. június 02., 19:43; Megválaszolva: 2014. június 04., 13:27
Kérdések és válaszok: Egyéb
allergia vagy más
Tisztelt Doktornő! Nov. közepe óta a fő problémám,hogy az orrom bedugul a mellkasomon át a gyomromig. Az orrdugulás kb 50 százalékos, a gyomrom...
Bizsergés végtagokban
Tisztelt Szakértők! Az alábbi problémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni: Több mint egy hete kezdődött, először talpzsibbadással...
Van-e teendőm a köv. vérkép...
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Készíttettem egy vérképet, mert az utóbbi időben fáradékonyabb vagyok a szokásosnál. Elküldöm Önnek a leletet, és...
Beütöttem a fejem
Kedves Doktornő! 6 nappal ezelőtt lehajoltam, hogy levegyem a cipőm majd elfelejtettem, hogy felettem van a bojler/kazán és így lendületből...