Algopyrin injekció

Tiszteletem! Az a kérdésem lenne, hogy március 2.-án volt egy gastroenteritis és collitis megbetegedésem ami lázzal járt. Az orvosnál lázcsillapításra kaptam algopyrin injekciót fenékbe. Az injekció nagyon fájt(pedig alapvetően magas a fájdalom küszöböm).Egy hétig az injekció helye és környéke teljesen el volt zsibbadva, majd csak a fájdalom maradt. Mai napig fáj az oltás helye főleg nyomásra és mozgás közben inkább futásnál. Bedagadva nincs valamint csomót sem érzek. Válaszukat előre is köszzönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szanyi Andrea válasza a injekció témában

Kedves Kérdező! Előfordul, hogy az injekció beadásakor a tű szemmel nem látható idegvégződést ér. Valószínűleg ez történhetett, és ez okozza a fájdalmát és a korábbi zsibbadást. Mindenesetre, ha panasza néhány napon belül nem múlik el, keresse fel orvosát, hogy biztosan kizárja az injekció okozta tályog lehetőségét. Természetesen, ha Ön nem tapint semmilyen fájdalmas csomót, akkor ennek csekély a valószínűsége.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. április 15., 09:59; Megválaszolva: 2014. április 18., 20:36
Kérdések és válaszok: Egyéb
Vérvétel eredménye
Üdvözlöm! Szíves segítségét szeretném kérni vérvételi leletem kiértékelésében 32 éves férfi vagyok. Az eredményeimben van pár...
viszkető ujj
Kedves Doktornő! Karácsony előtt pár nappal vettem észre, hogy a jobb kezem középső ujja, ott is a második ujjperc csontja érzékeny lett, picit...
Azi Sandoz
Tisztelt Doktornő! Múlthéten elkezdett fájni a torkom, nem foglalkoztam vele különösebben, aztán egyre rosszabb lett és a hétvégén már elkezdett...
Lacsony Neutrophyl szám
Üdvözlöm! Voltam vér és vizelet vizsgálaton, csak ez a 3 sor mutat eltérést. Ezt melyik orvossal kell kivizsgáljam? ...
Alhasi fájdalom
Kedves Doktornő! Alhasi-hasi fájdalmaim már hónapok óta tartanak. Ezek a vizsgálatok történtek sorrendben: -Ultrahang: bal oldali retropeitonealis...