betegségtudat

Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Az öcsém kb. 15 éve drogfüggő. Marihuánát és "speed"-et szedet, ez utóbbit állítása szerint kb. 1 hónapja abbahagyta. Azóta viszont nagyon furcsán viselkedik, össze-vissza beszél, mindenféle ezoterikus elméleteket gyárt, amiből arra következtetünk hogy kezd megőrülni. Szeretnénk ha megvizsgálná egy orvos, de képtelenek vagyunk erre őt rávenni, nincs betegségtudata. Mit tehetünk? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában
    Nincs találat!

Dr. Félegyházy Zsolt válasza pszichiátriai probléma témában

Kedves Kérdező,

Javaslom, hogy a háziorvossal írassanak egy beutalót a körzeti pszichiátriai rendelőbe, mert úgy tűnik, hogy drogindukálta pszichotikus tünetei vannak a testvérének. Ebben az állapotban nem mindig tudja az ember mi a valóság és mi a képzelet. Valószínűleg kezelésre lesz szüksége. Mindenképpen beszéljenek a hziorvossal!

Üdvözlettel,

Dr.Félegyhzy Zsolt

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. december 31., 22:43 ;Megválaszolva: 2013. január 04., 09:25
Kérdések és válaszok: Egyéb
Fejfájás okai mi lehet?
Jónapot kivánok! 3 honapja fáj a fejem szur es nyomo fájdalom tarkon általában de szokot a homlokomnál ossze vissza valamint az arccsontom es az orrom...
Nyomás a fejben
Üdvözlöm! 27 éves nő vagyok, 64 kg, 162 cm. Problèmám első szülès után kezdődött 8 hónapja. Hasmenésem volt egy hètig, utána becsípődött a...
Hepatitis A és B védőoltás...
Kedves Webbeteg, Keleti országokba utazás előtt tipikusan javasolnak a weboldalak kombinált védőoltást mindenkinek, de kissé féloldalasan mintha...
Sárga tenyér labor eredmény volt
Volt vérvétel ami picit magas Koleszterin Triglegricelin Gpt,Ggt ....mi lehet a baj mert igen sárga a tenyerem es szem kicsit vizes duzzadt amúgy semmi mas...
Fáradtság, gyengeség, EBV
Tisztelt Doktor/Doktornő! Május végén egyik pillanatról a másikra rámtört egy nagyfokú gyengeség érzés, az egész testemet úgy éreztem mintha...