Szűztea káros hatásai

Tisztel Doktor Nő/Úr! Azt hallottam, hogy a szűztea kapszula szedése elszínezi a bélfalakat. Ennek, valamint a kapszulának van valamilyen káros következménye az egészségemmel kapcsolatban a jövőre nézve vagy szedhetem nyugodtan? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza szűztea témában

A szűzteát a hagyományos orvoslásban nem alkalmazzuk, mellékhatásairól a szakirodalmi adatok elég szegényesek, mert kevés vizsgálat van, a gyakorlatban leginkább a hasmenést okozó hatása szokott jelentkezni. Nem írta meg, hogy miért szeretné szedni, ez pedig igen fontos információ lenne, főleg amiatt, hogy még gyermekkorban van.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. július 13., 13:53; Megválaszolva: 2012. július 16., 11:59
Kérdések és válaszok: Egyéb
Fél éve tartó probléma
Jónapot! Fél éve kezdődött kb a probléma, hirtelen napközben nagyon fáradt gyenge és álmos lettem, lefeküdtem aludni, onnantól kezdve minden nap...
Mérgezés , Gyomorrontás
Üdv. Hétfőn a Sparban található védőgázas csomagolású , gyorspácolt , füstölt szeletelt bacon-t ettem kb 3 szeletet. (1 perces mikrózás után) ....
Alacsony EGFR-epi
Tisztelt Dr. Nő! A napokban elmentem munkahelyem általi szűrővizsgálatra. Endokrinológus javaslatára csináltattam egy részletesebb labort, melyből...
Covid - 3. oltáskor megfertőződés
Június 9.én kaptam a második Pfizer Covid védőoltást. November 15én kaptam a 3. Pfizert. 2 nappal később Covid tüneteim lettek. 6 nappal később...
Magas konjugált bilirubin
szeretnék megkérdezni mit jelent ha magas a konjugált bilirubinom (érték 4,1umol/L) , magas a limfocita % (45%) , neutrofil % és eozinofil % viszont...