Hogyan kezelhetem diabeteszes neuropátiámat?

16 éve volt 2 infarktusom. kb. 7-8 éve cukorbeteg vagyok, 5 éve inzulinnal szúrom magam. Lábam ujjait kikezdte a cukor. Thiogamma 600-at szedek, mégis vannak fájdalmaim.

WEBBeteg szakértő válasza cukorbetegség témában

Problémája olyan jellegű, hogy Ön annyit tud tenni, hogy odafigyel a vércukorszintekre, a helyes lábápolásra. Kezelőorvosa fog tudni abban segíteni, hogy más gyógyszert javasol Önnek. Számoljon be a problémáról neki.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
A válasz 5 évnél régebben keletkezett, így egyes tanácsok napjainkra túlhaladottá válhattak.
Megválaszolva: 2010. október 31.

Kérdések és válaszok: Diabéteszes neuropátia

Vajon cukorbetegség
Kérdésem lenne, hogy a vizelet cukrom ++++ lett viszont a cukor 5.6.és a három havi átlag 38% ez még benne van a tartományban ettől függetlenül lehet cukor...
Cukorbetegség
Tisztelt Doktornő! Mostanában eléggé elkezdtem félni a cukorbetegségtől. A vérvételi cukrom 3,9 vagy 4,1 szokott lenni, évek óta. (Reggel, éhgyomorra) A...
Okozhatja-e cukorbetegség ezeket a...
Tisztelt Doktornő! Sógornőm (67 éves) az utóbbi időben azt vette észre, hogy időközönként a lábfeje ég, bizsereg és a nagy ujjai, mintha érzéketlenek...
Szemproblémára keresek megoldást
54 éves cukorbeteg és dializalt vesebeteg vagyok, magas vérnyomással (180-200). A jobb szememre már megvakultam, a bal szememre homályosan látok, a c...
Magas vércukorszint
isztelt Doktor Úr/Nő! A páromnak (48 éves ffi) 3 éve volt egy pancreas resectios műtétje, melyből kifolyólag insulinos cukorbeteg lett, jelenleg 4x kell...
Merckformin XR 500 retard
Tisztelt Doktornő! Emelkedett éhgyomri vércukor értékeim miatt (7, 3), valamint a 3 havi átlag (7, 1) értékem miatt terheléses cukorvizsgálatot rendelt el az...