• Depresszió? Nyugtalanság?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        T. Szakértő!

        A problémám az lenne, hogy pár hete szorongásos tüneteim vannak, nyugtalanságot, belső feszültséget érzek. Mostanában öngyilkossági gondolataim is vannak, csak akkor nyugszom meg valamennyire, ha elképzelem hogy meghalok. Nincsenek önértékelési zavaraim, vannak hosszútávú terveim is, de olykor hirtelen eszembe jut, bárcsak meghalnék. Félek bármit is csinálni, rettegek a következményektől. Ezek a depresszió tünetei, vagy csak hangulatingadozás, szorongás? Válaszát előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a depresszió témában

        Kedves Levélíró!

        Depresszió tünetei között szerepelnek az öngyilkossági gondolatok, levert vagy éppen ingerlékeny hangulat, örömtelenség, alvás-és étvágyproblémák, önértékelési gondok, inadekvát bűntudat érzése, meglassult gondolkodás, koncentrálási zavarok, állandó fáradtság. Nem tudom az előbbiek közül jelentkeztek-e önnél panaszok. A nyugtalanság, belső feszültség, félelmek utalhatnak szorongásos kórképekre. De előfordulhat az is, hogy ezek a visszatérő gondolatok esetleg kényszergondolatok, de pontos és részletes vizsgálat nélkül nem tudok biztosat mondani.

        Keressen fel pszichiátriai szakrendelést, hogy fel tudják állítani a megfelelő diagnózist és ennek megfelelő terápiát tudjanak indítani.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-02-28 12:16:32; Megválaszolva: 2010. február 28., 12:16

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő? Napi 20mg Brintellix és napi 5mg Xanax(hiánycikk esetében Frontin)mellé hozzászedhető-e napi 2-szer 1 MCP-ratiopharm 10mg-os tabletta hányingercsökkentés cèljából?Néhány napja Daedalont szedtem hányingerre,mivel mióta 20...
        Volt egy párom akivel egy évig együtt voltunk éltünk, és szakítottunk. A szakítás oka, h sokat hisztiztem ha valami nem tetszett. Sokszor hangulat ingadozásom van , valamikor napokig , de van csak h órákig tart. Valamikor meg napokig meg madarat...
        Üdvözlöm! Kati vagyok. Korábban, évekkel ezelőtt kezeltek pánikbetegséggel. Most szintén nem vagyok jól. Hogy megint pánik beteg vagyok e vagy depressziós nem igazán tudom. A tüneteim: Fáradt, érdektelen vagyok. Fejfájás, szédülés,heves...
        Kedves Doktornő! Édesapámmal kapcsolatban szeretnék kérdezni. Kb. fél éve nagyon szótlan lett. Ha kérdezünk tőle, akkor válaszol, de nem cseveg. 1 hónapja tüdőgyulladással kórházba került. Már ott is sokat fogyott, de amióta hazajött...
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! 23 éves lány vagyok, nem dohányzom, nem fogyasztok alkoholt. 2 hónapja érzek vissza-visszatérő mellkasi fájdalmat a szívemnél, ami nagyon megijeszt. Van olyan nap, hogy nagyon erősen fáj, de van hogy egyáltalán...
        Tisztelt doktornő/úr a kérdésem a következő lenne! Párom a velaxin antidepresszánst szedi, és azt szeretném tudni hogy ez a készítmény mellé esetleg van e gyógynövény tea, vagy esetleg gyógynövény ki vonat, mert pl az orbáncfűt olvastam,...
        Tisztelt Doktornő! Nagyon nehéz így "személytelenül" kérdést feltenni, főleg, hogy egy több mint 40 éves problémáról van szó. 4 éves koromban alvászavarral kezdtek el kezelni egy akkor még kis faluban. 77-ben Miskolcra kerülve,...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném kérdezni, hogy a Concor Cor 2, 5 mg és a Quetiapin 50mg vagy szükség esetén dózis növelés az az 75 mg szedhető-e együtt? A másik kérdésem az lenne, hogy a Quetiapin a bipoláris depresszió esetében is...
        Tisztelt Dr Nő 4 éve szedek Frisiumot Kezdetben 2*1 depresszióra pánikzavara kaptam az orvosomtól. Régóta próbálom fokozatosan abbahagyni de nem megy a végén mindég visszatérek rá.December óta már csak 2*negyedet szedek. próbáltam a reggeli...
        Fiatal korból hozott ez a betegség, de csak kb 10 éve diagnosztizálták. A jogosítványomat bevonták, 3 évet vártam rá míg visszakaptam. Nagyjából 6 évig semmi probléma nem volt, amíg az egyik szakorvosom le akart szoktatni a...