• A Valdoxan a feszültséget is megoldja?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor!

        December óta Valdoxant szedek, nem sok hatással. Főbb panaszom a depresszió mellett a feszültség, ami remegéssel is jár. A Valdoxan a feszültséget is megoldja?

        Jelenleg nagyon fáj az egész gerincem. El kell, mondjam, hogy gerincferdülésem van a gerincem háti, deréki szakaszán. Máskor is fájt már a hátam, vizzsintre feküdtem és elmúlott, terhelésre előjött, pihenésre elmúllott. A hátam kb 1 hete fáj jobban. Olvastam a Valdoxan mellékhatásait, mivel viszkető kiütéseim is voltak, azok elmulak. Hátfájást is irtak mellékhatásként, kérdésem: Lehet, hogy a gyógyszer miatt erősödtek fel a háti fájdalmaim.

        Másik kérdésem, hogy neurológiai problémámat a gyógyszer nem befolyásolhatja negativan? Vélemény: Atrophia cerebri. Apró vascularis laesiok az arteria cerebri media ellátási területében mindkét oldalon.

        Szives válaszát köszönöm.

        WEBBeteg szakértő válasza a antidepresszáns témában

        Kedves Kérdező!

        A Valdoxan depresszió kezelésére alkalmas. A feszültség maga a depresszió tünete is lehet, de más, például szorongásos kórképek tünetei között is szerepelhet. A remegés inkább ez utóbbi kórképeknél fordul elő. A hátfájás a gyógyszer gyakori mellékhatásai között szerepel, lehet ezért erősödtek tünetei, de ezt biztosan nem tudom állítani, hiszen organikus eltérése is van. Ezt a problémát jeleznie kellene kezelőorvosának.

        Az atrophia cerebri az agyállomány (korral együtt jár) kisebbedését jelenti, a vascularis laesiok pedig az említett agyi artéria területén jelentkező érelváltozások. A Valdoxan idős, demens és egyben depressziós betegek kezelésére nem ajánlott, mert biztonságosságát és hatásosságát ezeknél a betegeknél nem igazolták. Tehát amennyiben Önnél demenciát nem állapítottak meg, akkor nem ellenjavalt a kezelés. Azonban a neurológiai diagnózisairól ettől függetlenül tájékoztassa pszichiáterét.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Diószegi Judit, pszichiáter
        Itt kérdezhet

        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-02-02 10:25:29; Megválaszolva: 2010. február 02., 10:25

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő? Napi 20mg Brintellix és napi 5mg Xanax(hiánycikk esetében Frontin)mellé hozzászedhető-e napi 2-szer 1 MCP-ratiopharm 10mg-os tabletta hányingercsökkentés cèljából?Néhány napja Daedalont szedtem hányingerre,mivel mióta 20...
        Volt egy párom akivel egy évig együtt voltunk éltünk, és szakítottunk. A szakítás oka, h sokat hisztiztem ha valami nem tetszett. Sokszor hangulat ingadozásom van , valamikor napokig , de van csak h órákig tart. Valamikor meg napokig meg madarat...
        Üdvözlöm! Kati vagyok. Korábban, évekkel ezelőtt kezeltek pánikbetegséggel. Most szintén nem vagyok jól. Hogy megint pánik beteg vagyok e vagy depressziós nem igazán tudom. A tüneteim: Fáradt, érdektelen vagyok. Fejfájás, szédülés,heves...
        Kedves Doktornő! Édesapámmal kapcsolatban szeretnék kérdezni. Kb. fél éve nagyon szótlan lett. Ha kérdezünk tőle, akkor válaszol, de nem cseveg. 1 hónapja tüdőgyulladással kórházba került. Már ott is sokat fogyott, de amióta hazajött...
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! 23 éves lány vagyok, nem dohányzom, nem fogyasztok alkoholt. 2 hónapja érzek vissza-visszatérő mellkasi fájdalmat a szívemnél, ami nagyon megijeszt. Van olyan nap, hogy nagyon erősen fáj, de van hogy egyáltalán...
        Tisztelt doktornő/úr a kérdésem a következő lenne! Párom a velaxin antidepresszánst szedi, és azt szeretném tudni hogy ez a készítmény mellé esetleg van e gyógynövény tea, vagy esetleg gyógynövény ki vonat, mert pl az orbáncfűt olvastam,...
        Tisztelt Doktornő! Nagyon nehéz így "személytelenül" kérdést feltenni, főleg, hogy egy több mint 40 éves problémáról van szó. 4 éves koromban alvászavarral kezdtek el kezelni egy akkor még kis faluban. 77-ben Miskolcra kerülve,...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném kérdezni, hogy a Concor Cor 2, 5 mg és a Quetiapin 50mg vagy szükség esetén dózis növelés az az 75 mg szedhető-e együtt? A másik kérdésem az lenne, hogy a Quetiapin a bipoláris depresszió esetében is...
        Tisztelt Dr Nő 4 éve szedek Frisiumot Kezdetben 2*1 depresszióra pánikzavara kaptam az orvosomtól. Régóta próbálom fokozatosan abbahagyni de nem megy a végén mindég visszatérek rá.December óta már csak 2*negyedet szedek. próbáltam a reggeli...
        Fiatal korból hozott ez a betegség, de csak kb 10 éve diagnosztizálták. A jogosítványomat bevonták, 3 évet vártam rá míg visszakaptam. Nagyjából 6 évig semmi probléma nem volt, amíg az egyik szakorvosom le akart szoktatni a...