VÉRNYOMÁS

Tisztelt Doktornő! Tavaly novemberben kerültem pszhiátriára. Hasi panaszok miatti depresszió. Nagyon sokat fogytam a hasi köldök táji fájdalmam miatt és a vele járó depresszió, kétségbeesés miatt. 179 cm vagyok 62 kilós férfi. A klinikán bent feküdtem pszhiésen kezeltek. 10 éve szedek frontint most kaptam helyette Helex Sr 2x 0.5 (ugyanaz a hatóanyaga mint a Frontinnak) és Dulsevia antidepresszánst 30 mg. 3 év alatt minden vizsgálat , gyomor, béltükrözés, vékonybél, MRI ,hasi Uh átestem. Tavaly kardilógiai vizsgálat is terheléses EKG, szív Ultrahang. A kérdésem a következő a hasi (köldök) panaszok enyhültek , hízni nem tudok, de ami nagyon zavar és aggaszt hogy magas vérnyomásom 140/80-90 volt évekig de eltünt és felváltotta egy nagyon alacsony 105-110 vérnyomás ami nem nagy baj lenne, de ha állok ,tartósan is nem csak hirtelen a vérnyomásom leesik 90-95/55-60 ra. Ez nagyon zavar egyenlőre nem szédülök nem érzem csak azt vettem észre állni nem szeretek és nem tudtam mi a baj velem. Kérdésem hogy ez az antidepresszáns hatása vagy valami kardiológiai , neurológia probléma mert sajnos ezzel a vérnyomással a depressziós és a napi intenzitás is rosszabb. Hova forduljak mert a háziorvosom nagyon rossz és nem akarok 95/55 vérnyomással élni ,mert úgy hallottam a többi szervemet is tönkre teszi. A virús idején meg minden kórházat felkeresni. Már a 10 éve szedett vérnyomás csökkentőt is elhagytam de így is alacsony nagyon. Köszönöm szíves válaszát.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza alacsony vérnyomás témában

Kedves Kérdező! A jelentős fogyás is hozzájárul az alacsony vérnyomáshoz az esetleges antidepresszáns hatás mellett. Gyógyszer adagjának módosítását beszélje meg a pszichiáterrel. Próbáljon meg energia- fehérjedúsan táplálkozni, akár gyógytápszer igénybevételével. Patikában kapható, többek között neurológiai gasztroenterológiai javaslatra kedvezménnyel is (de anélkül is megvásárolható teljes áron) , benne van minden szükséges tápanyag könnyen emészthető és felszívódó formában. Többféle ízben létezik.

Segítheti a testsúly normalizálását.

Jobbulást kívánok!

Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. május 01., 13:27; Megválaszolva: 2020. május 07., 09:14
Kérdések és válaszok: Depresszió
Depresszió nélkül
Tisztelt Doktornő! 40 éves férfi vagyok, három gyerkőccel, családdal, vezetői beosztásban. Sajnos 2019- ben beleszaladtam egy major depressziós...
Ez lelki bántalmazás?
Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Egy speciális problémával kapcsolatban kérem a véleményét. 42 éves férfi vagyok. Anyagi és egyéb okok miatt még...
Mikor lesz vege?
Tisztelt Doktornő! Vilageletemben szorongó alkat voltam, es ragaszkodo. Mindig csak egy emberhez ragaszkodtam, es ha az nem csak velem foglalkozott akkor...
Mi az oka az éjszakai...
Bár dr. Fehér Gergelynek címeztem volna a kérdésemet, mint neurológusnak, de akkor felteszem itt: Arról szeeretnék információt kapni, hogy...
Gyógyszer mellékhatás
Tisztelt Doktornő! Több, mint egy éve hasi és bélproblémáim vannak. 2016-ban eltávolították az epehólyagomat, utána nem volt vele gondom....