Hirdetés
      • Vérkép Vashiány

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Kedve Doktornő! A vérképemmel kapcsolatban szeretném a segítségét, tanácsát kérni. Ha jól vagyok informálva , akkor az alábbiak a vashiányra utalnak. Szeretném megkérdezni, hogy a számok alapján mennyire súlyos a helyzet? Transzferrin 4,8 g/L * 2,0 - 3,6 Transzferrin telítettség 10 % * 20 - 55 Teljes vaskötõ kapacitás 120,7 µmol/l * 42,8 - 85,6 Mi okozhatja a vashiányomat? A szédülésem lehet e ettől? Azért , hogy az info bővebb legyen feltölteném a teljes labor eredményt. Üdvözlettel : Zsolt

        Dr. Molnár Dóra válasza a kóros labor értékek témában

        Kedves Kérdező! Vashiány okozta vérszegénység az, ami szédülést okozhat, de ez nem áll fenn Önnél. Tehát nem emiatt szédül. Nagyon magasak a vérzsír értékek, májproblémákkal is összefügghetnek a kóros paraméterek. Vércukorszint is emelkedett- nem jól beállított cukorbetegség is hozzájárulhat magas triglicerid szinthez. Összességében több probléma van, amelyek ráadásul egymással összefügghetnek, javaslom általános belgyógyászati szakrendelés felkeresését. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Molnár Dóra
        Kardiológus, belgyógyász Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Molnár Dóra

        Kérdés: 2020. január 11., 18:37; Megválaszolva: 2020. január 15., 12:31

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jónapot kívánok! 25 éves vagyok,1 hónapja derült ki hogy cukorbeteg vagyok. 18,6 volt az éhgyomri vércukor szintem,nagyon megijedtem. Inzulint akartak bevezetni de én időt kértem! Diéta (160g szénhidrát) mozgás. 2 gyógyszert kaptam Diaprel...
        Kedve Doktornő! A vérképemmel kapcsolatban szeretném a segítségét, tanácsát kérni. Ha jól vagyok informálva , akkor az alábbiak a vashiányra utalnak. Szeretném megkérdezni, hogy a számok alapján mennyire súlyos a helyzet? Transzferrin 4,8...
        Tisztelt Doktor úr /Doktornő! A következő eredményt kaptam terheléses cukorvizsgálaton, kérem nézze meg és adjon tanácsot, hogy ez most mennyire rossz, van e szükség kezelésre? 188 cm és 88 kg vagyok. Továbbá a normál laborban a...
        Tisztelt Doktornő! Egy éve diagnosztizáltak cukorbetegséggel (a testsúly-vesztés és a túlzott folyadék fogyasztás jelezte), 24- és 33 mmol/L értékeket mértünk. Ennek megfelelően inzulin terápiában részesültem (Insuman Rapid és Bazal,...
        Üdvözlöm!Kb.8 hónapja küzdök ezzel a jelenséggel,és nem tudom eldönteni mi lehet.Urológián többször voltam de csal legyintenek rá.A péniszem makkja és a fityma belső része,bellemeze szokott bevörösödni olyan 2,3...
        Tisztelt Doktornő! Sógornőm (67 éves) az utóbbi időben azt vette észre, hogy időközönként a lábfeje ég, bizsereg és a nagy ujjai mintha érzéketlenek lennének. A kezén is érzett hasonlót, de ott nincs érzéketlenség. Körülbelül fél...
        Jonapot kivánok. NYARI ALEX VAGYOK 22EVES. ES SZERETNEK SEGITSEGET KERDEZNI SAJNOS AZ ORVOSOK ITT NEM FOGLALKOZNAK VAS MEGYÉBEN SENKIVEL.... AZ LENNE A PROBLEMA ELVILEG 2015.BEN PÀNIKBETEGSÉGET ÁLLAPITOTTAK MEG NÀLAM zenész gyerek vagyok bulizni...
        Tisztelt Doktornő! A kérdésem, hogy a férjem reggeli éhgyomri vc: 6,9mmol. Aztán, főleg hétvégén futás kimozgatás után visszaáll 5,7mmol- és egész nap normális szinten mozog, Próbálom meggyőzni, hogy vacsora csak hatig, Azt nem...
        Kedves Dr.-nő! 2-es tipúsú diabeteszem 8 éve lett diagnosztizálva. Kezdtem a gyógyszerekkel, melyek egy darabig mindig használtak kb. fél év, aztán le kellett cserélni őket újjabbakra. Aztán jótt az eucreas mellett a victoza, ettől fogytam,...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megtudni, hogy az alábbi laboreredmény alapján valóban indokolt-e Adimet 1000mg napi fél szem szedése, vagy elegendő lenne komolyabb életmódváltás? Éhgyomri serum glucos 6,4 mmol/L 30 perces eredmény 9,4...