IPL kezelés

Kedves Doktornő/úr! 23 éves férfi vagyok és gyerekkorom óta seborrhoeam van. Elsősorban a fejemen volt, de az idő előrehaladtával megjelent az arcomon is. Utóbbi 3 évben annyira súlyos lett, hogy bőrgyulladás is előjött (seborrhoeas dermatitis). Az állandó gyulladás hatására nagyon vörössé vált az arcom és azt mondták, hogy rosaceam is van. Lényeg, hogy egy ideje tudom kezelni a seborhoeat (diéta, kénes és szaliciles kenőcsök) és egészen helyre jött az arcom, de a vörösség / kivörösödés nem múlt el. A kérdésem pedig az lenne, hogy ipl-el kezeltethetem-e az arcomat, nem-e kizáró ok a seborrhoeas dermatitis. Segítségüket előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tóth Gyöngyi válasza a IPL témában

Tisztelt Kérdező! A seborrhoeás dermatitis nem kizáró ok az IPL kezelés során, de ha nagyon gyulladt állapotban van inkább várjon a kezeléssel. Ha lehetősége van javaslom, hogy orvos által használt IPL vagy lézer készülékkel kezeltesse magát.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. október 30., 17:11; Megválaszolva: 2011. október 31., 10:43
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...