Orbánc? Trombózis?

Tisztelt Doktor Nő/Úr! Az alábbiakban szeretném a segítségét kérni. A lábamújjamat feltörte a papusz, majd két nap múlva piros csík jelent meg az alsó lábszáramon, illetve a lábszáram fele erőteljesen kezdett pirosodni. Az érintett bőrfelület tapintásra érzékeny volt, de a nem elviselhetetlen. Ekkor elmentem a háziorvoshoz, aki ránézésre megállapította, hogy kezdődő orbánc. Írt fel antibiotikumot, és kenőcsöt.Sajnos bennem felmerült a kérdés, hogy esetlegesen nem trombózisos e a lábam. A vádlim eddig egyáltalán nem fájt, de már most úgy érzem a belső rész egy pontján, minha folyamtosan valamilyen szorító eszközbe lenne préselve. A kérdésem az lenne, hogy ez valóban orbánc vagy pedig a trombózis jele. A kétségbeesésem az maximálisan a tetőfokára hágott, Segítségét előre is köszönöm. Maradok tisztelettel.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza orbánc témában

Kedves Kérdező!

Vizsgálat nélkül felelőtlenség lenne részemről bármilyen irányba megerősíteni vagy kizárni a diagnózist. Ha az antibiotikum-kúra ellenére panaszai nem javulnak, menjen vissza kontrollra, ha felmerül trombózis gyanúja, orvosa elvégzi a szükséges vizsgálatokat.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2011. október 01., 08:16; Megválaszolva: 2011. október 03., 10:01
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Furcsa alakzat a bőrön
Tisztelt Doktornő! Furcsa foltok jelentek meg a lábamon, van legalább három, kettő halványabb, amik szinte alig látható barnásak, az egyik nagyon...
Örökletes hajhullás
Tisztelt Hölgyem/Uram! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 23 éves férfi vagyok és évek óta megkeseríti az életemet a kopaszodás gondolata....
Körömgomba
Kedves Doktor Nő! Most kezdtem el szedni az Orungal tablettát napi 2x2 adagban, körömgombára. Kérdéseim: - ha a páromnak is van körömgombája és...
Fogamzásgátló-szüneteltetés
Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! 20 éves vagyok. 13-14 éves korom óta szedek fogamzásgátlót, az arcomat, illetve vállamat, hátamat, karjaimat ellepő...