Apró pöttyök a makkon

napokban jelentkezett a makkomon piros pontok.és most nem tudtam hogy kihez forduljak így hát a webeteghez fordúltam! hétvégén lebetegedtem és a doki írt fel nekem antibiotikumot! olvastam interneten h lehet h ettől is lehet? AUGMENTIN DUO 875 MG/125MG mert igazából így visszagondolok azóta jöttek elő a kis piros pontok Tisztelettel Norbi

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Gál Mónika válasza bőrbetegség témában

Kedves Kérdező!

Antibiotikum szedés miatt átmenetileg túlszaporodhat a normálisan is jelen lévő gombaflóra a nemiszerven és a többi nyálkahártyán is. Javaslom, hogy vegyen a gyógyszertárban recept nélkül megvásárolható rózsamézet (Solutio boraxatum-glicerinum) és használja 4-5 napig. Ha nem javul, vagy esetleg romlik is a tünete forduljon bőr- és nemigyógyászati szakrendeléshez.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Gál Mónika
Dr. Gál Mónika bőrgyógyász-allergológus
Kérdés: 2011. február 16., 11:14; Megválaszolva: 2011. február 18., 11:12
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Anyajegy eltávolítása...
Tisztelt Szakértő! Nemrég anyajegyet távolítottak el a lábamról. A szövettani eredmény negatív lett, de felhívták a figyelmemet egy...
lihen ruber
Tisztelt doktornő/doktor úr! Unokámnál (12) éves karjain, lábán, arcán foltok jelentek meg, időnként halványak de egyre sűrűbben pirosak...
Bőrbetegség
T. Bőrgyógyász Tengerparti nyaralásből visszatérve a mellkasom közepén egyre nagyobb fehéredés létszik. Sephorrea dermatitiszt már...
Mivel gyógyitható
a jobb kezem mutató ujja eltörött a kötés levétele után a csuklómon furcsa kiütések jelentek meg amik viszketnek és terjednek.ugy néz ki mitha egy...
Beteg a kezeimen a bőr
Tisztelt Bőrgyógyász! 1, 5 hónap múlva megyek orvoshoz, akkorra kaptam időpontot; de addig is szeretném megkérdezni Öntől a következőt: kb....