Érzékeny, fénylő fejbőr

T.Doktor Úr, Doktornő! nagyon érékeny a fejbőröm az utóbbi időkben, elvékonyodott a hajam, nemis nől, ami nő, letörik. Kérem egítségét! Tisztelettel: G. Judit

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a hajhullás témában

Kedves Judit! Azt kellene tisztázni, hogy a fejbőr betegsége, hormonális okok, vérszegénység, helytelen hajápolás okozza-e a problémát, mert ezek kezelése alapvetően eltérő. Egy hajgyógyászattal is foglalkozó bőrgyógyászt keressen fel. Addig is próbáljon meg Revalid kapszulát szedni és ennek a samponját, balzsamját használni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. szeptember 08., 12:37; Megválaszolva: 2010. szeptember 09., 10:51
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...