Hajhullás, fáradékonyság, ingerlékenység

Tisztelt Doktor Úr/Doktor Nő! Már tavaly szeptember óta eléggé hullik a hajam, mindenhol ott van. Ősszel voltak tetveim is sajnos, amit Nittyfor-ral kezeltünk sikeresen. Voltam ezzel a problémával háziorvosnál is, aki elküldött vérvételre, aminek az eredményével bőrgyógyászhoz kell majd forduljak. Az értékeim a lelet szerint normálisak, egyedül a trigliceridek(nem tudom, hogy ez micsoda) térenek el 0, 02-vel felfelé. Ön szerint érdemes lenne-e elmennem bőrgyógyászhoz vagy mással lehet a probléma, amivel más orvos foglalkozik? Ezenkívül nem tudom tünetnek számít-e, hogy fáradékony vagyok és ingerlékeny. Fogamzásgátlót szedek, annak lehet mellékhatása, de nem tudom, hogy milyen panaszom minek köszönhető. A tanácsát szeretném kérni, Ön mit javasolna kihez forduljak, és milyen vizsgálatot végezhetnek rajtam.Ez utóbbi azért érdekelne, mert a vérvételen is kétszer ájultam el és egy napig alig álltam a lábamon. A válaszát előre is köszönöm! Üdvözlettel: Hajnalka

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a hajhullás témában

Kedves Hajnalka! A hajhullás miatt szükséges még a pajzsmirigyfunkció ellenőrzése és ha ez rendben van, akkor góckutatás szükséges. Az ájulás oka lehet szív eredetű, neurológiai oka is lehet, de akár lelki is. Pajzsmirigyprobléma is okozhatta. A magas triglideridszint (vérzsírszint) miatt diéta szükséges, de ezzel a hajhullás nem magyarázható.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2010. augusztus 24., 16:02; Megválaszolva: 2010. augusztus 25., 14:03
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...