Lábszár viszketés

Tisztelt Doktornő! Egy pár hónapja elviselhetetlenül viszket a lábam szára a térdem alatt a lábfejig. A térd felett nem.Ez mindkét lábamra igaz.Sebesre vakarom, mert az egy ideig segít de másnap, főleg este újra kezdődik.Próbáltam más tisztálkodó szert is de nem használt.Évek óta egyfajta márkát használok, soha nem volt panaszom. Mi okozhat ilyen tünetet? Mit tetszik javasolni? Köszönettel:Laci.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a viszketés témában

Kedves Laci! Ha nincs kiütés, csupán bőrszárazság, akkor próbálja meg a Spirig Excipial U lipolotiot vagy a La Roche Lipikarját (ebből tisztító gél és testápoló is van). Ha kiütés is társul, akkor indokolt bőrgyógyászhoz fordulnia. Ha elviselhetetlen a viszketés, vegyen be antihisztamint, ne vakarja, mert ez ördögi kört indít be, további kiütésekkel és viszketéssel. A forró fürdőt kerülje.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 13., 20:42; Megválaszolva: 2010. augusztus 16., 11:27
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...