hajhullás, égő, viszkető fejbőr, plakkok a testen

Tisztelt doktornő! Azért szeretném igénybe venni a szolgáltatás, mert jelenleg külföldön tartózkodom és a járvány miatt nehézkes a haza jutásom. Szeretnék segítséget kérni problémám kezeléséhez. Hullik a hajam, ég és viszket a fejbőröm. Az otthoni orvos javaslatára Vichy normál és zsíros hajra való sampont kezdtem el használni. A második alkalommal kezdődött, abba is hagytam ezzel a samponnal történő hajmosást. A testemen, hátamon, hasamon, karomon piros foltok keletkeztek. Régebben is voltak időszakonként, de nem ilyen mértékben. Az orvos, gyógyszertárban készíthető és Pimafucort krémet írt fel. Fürdéshez LA ROCHE-POSAY lipidpótló krém-tusfürdőt irritáció és viszketés ellen, testápoláshoz ua. márka, lipidpótló balzsam hármas hatékonysággal javasolt, így ezt használom. Az orvos által felírt krémtől elhalványultak, elmúltak a hátamon és a hasamon a plakkok. A karomon nem múlik .Étkezésemet megváltoztattam, elhagytam a glutén tartalmú ételeket, tejtermékekből csak ritkán, joghurtot, vagy tejfölt szoktam enni. Szeretném tudni, mit tehetnék , hogy ezt a problémát kezelni tudjam, míg haza nem tudok utazni. Nyugdíjasként lakom kint a párommal.Magyarországon van biztosításom és TAJ kártyám. Köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza a viszketés témában

A hajhullásnak és a viszkető bőrtüneteknek nagyon sok oka lehet, a gócoktól, az endorinológiai okon át a fertőzésekig, ezért kivizsgálás javasolt. Addig szedjen antihisztamint (Pl. Cetirizine/Lordestin, stb.), és használjom helyileg a hajra Nizoral sampont.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. október 29., 16:42; Megválaszolva: 2020. november 23., 10:50
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...