Protopic

Tisztelt Doktor úr/Doktornő! Kb. fél éve pattanásszerű kiütésekkel küzdök az arcomon. Nagyon csúnya volt, és az egyetlen kenőcs ami használt, a Protopic krém volt. Számos orvosnál jártam, senki nem tudja mitől lehetnek a kiütések(nem allergia, nem gomba, Klion kezelést is kaptam, nem autoimmun betegség). A protopic krém teljesen rendbe hozott, havonta egyszer minimálisan előjönnek a tünetek, de ezt még elviselem. Viszont aggódtam, hogy gond lehet ha a kenőcsöt minden nap használom, ezért megpróbáltam áttérni arra, hogy csak kétnaponta kentem be az arcom: a tüneteim 3 nap múlva előjöttek, szörnyen nézett ki. A kérdésem az lenne, hogy Ön szerint probléma lehet-e ha ezután is minden nap használom a Protopic kenőcsöt? Illetve (bár már lemondtam a reményről hogy kiderül, mi a bajom) Önnek van elképzelése arról, hogy ezek a kiütések mitől lehetnek? Válaszát előre is köszönöm! Kérdező

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Gál Mónika válasza a bőrbetegség témában

Kedves Kérdező! Mindenképpen az okát kellene a kiütéseinek megtalálni, hogy végleg megszabadulhasson a panaszaitól. A Protopic kifejezetten az atópiás ekcémára kifejlesztett, erős hatású gyulladáscsökkentő kenőcs, amit nem folyamatos használatra fejlesztettek ki. Az ön esetében javasolnék egy gócvizsgálatot. Fogászati, fül-orr-gégészeti, nőgyógyászati góc vagy akár a gyomorban Helicobacter pylori jelenléte kiválthat pattanásszerű kiütéseket.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Gál Mónika
Dr. Gál Mónika bőrgyógyász-allergológus
Kérdés: 2010. augusztus 08., 20:11; Megválaszolva: 2010. augusztus 11., 20:46
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...