Túlzott izzadás hónaljban - Mit tehetek?

18 éves vagyok, kb 3-4 éve jelentkezett nálam, hogy a hónaljam rettentően izzad, de inkább csak ha ki kell mennem itthonról. Használtam rá solutio antisudoricát, de sajnos már nem használ úgy, kezd visszatérni a problémám. Vettem most egy Exodor nevű készítményt, ami szintén túlzott izzadásra való. Esetleg milyen megoldás van még a problémámra, mert szörnyen zavaró, hogy nem vehetek fel akármit.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza izzadás témában

Úgy gondolom, hogy a problémáját pszichés tényezők, szorongás okozza. Nagyon jó lenne, ha felkeresne egy pszichiátert, ő felírhatna olyan gyógyszert, amelytől kevésbé fog szorongani, és így az izzadás is sokat fog csökkenni. Ha ekkor sem csökkennének a tünetek, akkor a hónaljak botox kezelését tudnám ajánlani, mely a jelenleg leghatékonyabb kezelés fokozott, zavaró izzadás esetén.

Dr. Bodnár Edina

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. március 01., 18:30; Megválaszolva: 2011. szeptember 08., 20:11
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Szőrösödik a hátam
Kb 6 hónapja nagyon elkezdett szőrösödni a hátam! ha izzadok elég savanykás illata van! tudnak esetleg valami tanácsot adni ,hogy mi lehet a gond!...
Izzadás
Jó napot.A panaszom a következő: Izzadok nagyon,egész testre kihatóan,főleg a fej,hát,mell alatt,arc,lábszár.Nagyon kellemetlen.Igaz túlsúlyos...
Mi lehet a bajom?
Üdv! Nagyon sokat gondolkoztam, hogy le írjam-e a panaszom, de végül arra jutottam, hogy miért is ne!? Régóta küzdök azokkal a problémákkal, hogy...
Krónikus izzadás és hideg végtagok
Tisztelt Doktornő, tisztelt Doktor úr! Egy számomra nagyon kedves ember nevében írok, aki ugyan türelemmel és elfogadással viseli a tüneteit, teljes...