COVID utáni hajhullás

Lányomat kórházban kezelték COVID-dal febr 22-március 3 között, elég erős tüdőgyulladással, ahol Remdesivir gyógyszert és oxigént is kapott, de nem került lélegeztetőgépre. Gyógyulásának és a kórházból kiengedésének már két és fél hónapja, a nyugalmi pulzusszáma mára 90 alá lecsökkent már szerencsére, de a napokban új probléma jelentkezett: erősen hullni kezdett a haja. Lehet ez COVID-szövődmény? Mik a kilátások? Hová forduljon a haja rendbejövetele érdekében? TSH-ja januárban 2,3, március 29-én 2,9 azaz rendben levő volt. (Szelént szed) Csatolok egy tegnapi képet a hajhullásáról - hajmosás utánról) Köszönöm válaszukat, illetve tanácsaikat!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza hajhullás témában

Igen, sajnos ez sokszor előfordul a COVID-fertőzés következményeként. Kenje Alpicort oldattal a fejbőrét, és szedjen Forcapil kapszulát legalább 3 hónapig. Kiegészítő kezelésként az XL hair mezoterápiás kezelést tudom ajánlani.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2021. május 24., 19:18; Megválaszolva: 2021. június 04., 19:59
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Örökletes hajhullás
Tisztelt Hölgyem/Uram! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 23 éves férfi vagyok és évek óta megkeseríti az életemet a kopaszodás gondolata....
Korai hajhullás
Tisztelt Doktornő! Fiam 18 éves. 4 hónapja kezdődött a hajhullása. Labort is csináltattunk, ami eltérés van, a TSH: 5,13 mU/L (0,4-3,7) ; AST: ...
Kemoterápia utáni ritka haj.
Tisztelt doktornő/doktor úr! 16 évesen kezdtem a kemót (heredaganat) és kb. 8 hónapig tartott. A kezelés után nem egészen egy hónappal nőtt ki a...
Arcszőr hullás
Tisztelt Cím! A problémám a következő lenne: Kb. 1 éve begyulladt egy fogam, amit aztán gyökérkezés követett. Egy ideig elvoltam vele, majd...
Kóros-e a hajhullás
Tisztelt Doktornő! 9 éves lányomnál kb. 2 hete napi szintű nagyobb mennyiségű haj kifésülését észlelem. 3 napja számolom. 160 szál, egy...