Gomba a makkon?

Tisztelt Doktornő! Tanácstalan vagyok. Volt felfázásom, amire oxfloxacin hatóanyaqgú gyógyszert kaptam, s háziorvosom szerint elmúlt. A kép a gyógyszerszedés után készűlt egy héttel. Megjelent ,s pár nap múlva elmúlt. Viszont azóta is kisebb apró pöttyök jelennek meg a makkomon. Viszketnek. Canesten, canesten péus,exoderil megszünteti a viszketés, de a pici pöttyoket nem. Bőrgyógyászhoz idén már nincs hely. Mi a tanácsa? Mi lehet? Tisztelettel. András

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza penis témában

Sajnos fotót nem kaptam a kérdéshez. A leirás alapján én a Travocort krémet javasolnám a tünetekre.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. november 17., 21:57; Megválaszolva: 2020. november 23., 11:03
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Csomó a péniszen
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Három hónapja van a péniszemen egy kb. fél centiméteres csomó, amely a bőrrel együtt mozog. Kezdetben csak egy...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...
makkon gyulladás szerű hámosodás
Kedves Doktornő, Pár napja a makon gyulladás szerű tüneteket észleltem, a bőr rajta másnap el kezdett hámlani. Nem fáj nem viszket. Mivel tudnám...
makkon lévő folt
Tisztelt Doktornő! Pár napja, a képen látható, fehéres közepű vöröses folt jelent meg a makkomon. Nem fáj, nem viszket, nem érzékeny, homogén...
Férfi intim higiénia
Tisztelt Hölgyem/Uram! A kérdéseim: 1. A férfiak a végbélnyílásuk területét hogyan tartsák tisztán? Csak vízzel vagy tusfürdővel is...