• Gombás eredetű panasz a makkon

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Gombás eredetű panasszal kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni. A makkom részén egy enyhe kipirosodás szerű rész van és ehhez ilyen enyhe diszkomfort érzés is társul, illetve hámlott is korábban. Korábban gyulladás miatt szedtem egy erős antibiotikumot (ciprofloxacin 500mg) Jelenleg nem szedek semmi gyógyszert. Pár napja kezelem canesten és pimafucort kenőccsel és jelentős javulást tapasztaltam, de még nem az igazi. Valamint 1 szem fluconazole kapszulát szedtem, amit felírtak nekem. A fájdalom és az égető érzés megszünt, mert korábban travocortot is használtam. Ami még lényeges, hogy voltam labor vizsgálatokon is és kóros eltérést és nemi betegséget nem találtak. Teljes vizelet üledék negatív, vérkép tünetmentes. Húgycsőből vett kenet is negatív lett. Nem élek jelenleg nemi életet. Így szeretnék ismételten tanácsot kérni, megnyugvásképp. Bőrgyógyásznál candida eredetű diagnózist állítottak fel. Üdv: Alex

        Dr. Bodnár Edina válasza a gomba témában

        Kedves Alex! Gombás (Candida) fertőzése van. Azt javaslom, hogy legalább 2 hétig kenje Travocort krémmel, és ha van még egy fluconazole kapszulája, azt is vegye még be.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2020. március 25., 16:26; Megválaszolva: 2020. április 01., 17:27

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot.egy kis segítséget szeretnek kerni nem régiben egy pirosodás jelent meg a péniszemen pontosabban a makkon.kb 2-3 hete lehet mióta megjelent próbáltam több krémmel is kezelni de nem nagyon használt.nem.volt szexuális kapcsolatom kb fél...
        Tisztelt Doktornő! HER2+ emlődaganatomra március 8-án kaptam az első kemoterápiás (Taxol) +célzott biológiai (Herceptin, Perjetta) kezeléseket. Az első után semmi gond nem volt, a szokásos mellékhatásoktól eltekintve. A második (három...
        Nem tudom miért lehet ,de nagyon zavaró. A szám sarkánál és kicsit alatta sárgás színű a bőröm. Lehet ezen segíteni valahogy? Mitől lehet ?
        14 éves fiú hátának alsó részén vízszintes rózsaszínű-lilás stiria szerű csíkok láthatóak, igen nagy számban magasság: 169 cm súly: 50 kg
        Tisztelt bőrgyógyász! Kb 1-1,5 hónapja már hogy ez a problémám megjelent. Eddig nem igazán tudtam mit kezdeni vele, meg eleinte azt hittem, hogy magától elmúlik, de most jutottam el odáig, hogy tudjak ezzel foglalkozni. Viszont a közelemben nem...
        T. Doktornő! Nem vagyok nagy orvoshoz járó, sokáig vártam, hogy megoldódjon a problémám, de nem tudom, merrefelé induljak. Melegvizes termálfürdő, uszoda gyakori látogatása eddig is volt, és évekkel ezelőtt nőgyógyászhoz kellett mennem,...
        Tisztelt Doktornő. Új mosószer használata után a póló alatt, viszkető kiütések jelentkeztek. Elmentem háziorvoshoz aki allergia elleni gyógyszert írt fel amit 1 hete szedek de semmit nem javultak a kiütések. A mellékelt kép alapján ön mit...
        Üdvözlöm Kislányomon 2 hete kiütések jelentek meg Először csak a könyökön és hajlatba de csak jobb oldalt majd később már a combon oldalán és hónaljba van amikor elhalvanyodik majd erősebb piros és viszket
        Kedves Doktornő!A lányomnak hetek óta korpás a haja ,sajnos nem múlik neki.Több sampon is kipróbáltuk eredménytelenül!Tele van a haja száraz bőr darabokkal és a féjbőrön is van itt-ott .Nem sebes neki és nem is viszket .Az a kérdésem mi a...
        Jó napot Doktornő! Hétfői nap folyamán viszkető égető érzés bukkant fel a homlok jobb, fejbőr jobb oldalán illetve a jobb szemhéjon és a szem orr felöli sarkába. Hétfőn már duzzadt fül alatti és mögötti nyirokcsomóval ébredtem ami...