Valadekozó fejbőr

Tisztelt Doktor úr! 1honapja kezdődtek a problemaim, a fejbőrön a térdemen a hátamon a mellkasomon és a karomon valadekozó viszkető és fájdalmas nem tudom minek nevezzem. Kaptam rá antibiotikumot és külön féle kenőcsöt és viszketés elleni gyógyszert is. Jónak tűnt aztán az utolsó szem gyógyszert be szedtem és kezdődött újra.. Most jelenleg 2-3napja valadekozik és fáj és viszket. Nem. Tudom mit tegyek meg keseríti a napjaimat. Előre is köszönöm a válaszát és a segítséget.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza bőrgyulladás témában

Keressen fel a problémával egy allergológus bőrgyógyászt, hogy kiderítsék mi váltja ki a tüneteket. Addigis szedje a viszketéscsillapító tablettákat.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2018. szeptember 15., 08:00; Megválaszolva: 2018. szeptember 15., 15:54
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Örökletes hajhullás
Tisztelt Hölgyem/Uram! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 23 éves férfi vagyok és évek óta megkeseríti az életemet a kopaszodás gondolata....
Körömgomba
Kedves Doktor Nő! Most kezdtem el szedni az Orungal tablettát napi 2x2 adagban, körömgombára. Kérdéseim: - ha a páromnak is van körömgombája és...
Fogamzásgátló-szüneteltetés
Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! 20 éves vagyok. 13-14 éves korom óta szedek fogamzásgátlót, az arcomat, illetve vállamat, hátamat, karjaimat ellepő...
Kiütések a tenyéren
Jo napot, Meszaros Monika vagyok, par napja viszketett a tenyerem , aztan a mai nap eszre vettem rajta kisebb kiuteseket, nem tudom hogy forduljak orvoshoz...
Foltos kezek
17 éves vagyok, mindkét kezemen ilyen a bőröm,piros foltos./Máshol nincs a testemen /Ha nyáron lebarnulok,kevésbé látszik. Ősszel illetve télen mit...