Cns hüvelykúptól vérzés

Tisztelt Dr.nô! Olyan kérdéssel fordulnék önhöz.hogy tegnap kezdtem el használni a cns hüvelykúpot.ugyanis nôgyógyászom vizsgálat során azt mondta van egy kis folyásom.24-én kellene megjönnie.mondta is.hogy az idô alatt hagyjam abba.majd menstruáció után folytassam a kúp használatát. Nos én elkezdtem tegnap használni.viszont az történt.hogy ma délutánra elkezdtem vérezni enyhén.nem úgy.mint amikor megjön.Ez miért van.ill. szedjem tovább.vagy hagyjam abba a szedését? Válaszát elôre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza Hüvelyi vérzés témában

A CNS kúp nem okoz hüvelyi vérzést, de hüvelyfertőzésekhez társulhat főleg szexuális együttlétet követően kisebb vérzés.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 21., 14:45; Megválaszolva: 2016. január 23., 17:32
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Melanóma eltávolítás után milyen...
Tisztel Hölgyem/Uram! A jobb kulcscsontomon kb. másfél év alatt egy kis pöttyszerű anyajegy 8*6 mm-es növekedett, sajnos mivel nem volt szem előtt...
Mi ez a lilás duzzanat sérülés...
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Lányom (Eszter) jobb kéz gyűrűs ujján furcsa, lilás elváltozások keletkeztek, a közepén apró pontokkal (amik később...
Fehér foltok a péniszen
Tisztelt Doktor nő/úr! Pár hónapja egyik napról a másikra fehér foltok jelentek meg a péniszen, azóta több kis folt is lett, nem viszket nem fáj...
Lipóma eltávolítás
Szeretném megkérdezni, hogy testsúly csökkentéssel, zsírégetéssel a lipómák visszazsugorodnak-e vagy feltétlen sebészeti eljárást kell alkalmazni...
Bőrkiütések gyermeken
Üdvözlöm! Kislányom szeptemberben lesz 2 éves. A csatolt képeken lévő kiütések jelentek meg a bőrén (lábán, vállán) . Szükséges ezekkel...