Zsíros bőr

Tisztelt Doktornő! Háziorvosom már lassan 5 hónapja kezeli a pattanásos zsíros bőrömet, és véleménye szerint túlzott androgén hormon termelődik, ami miatt túlzottan zsírosodik a bőröm (homlokom) . Kérdésem az volna, hogy erre van-e valamilyen gyógymód. Előre is köszönöm.

Dr. Bodnár Edina válasza Seborrhoea témában

Első körben alkalmazhat lokális retinoid készítményeket, pl. Differin, melyek csökkentik a faggyútermelést. Ha nem javul a zsírosság és pattanásosság, akkor szisztémás retinoid készítmény javasolt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. december 27., 16:58; Megválaszolva: 2016. január 15., 22:25
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Lehet lupusz
Tiszelt Doktor Úr/Nő! Több mint egy hónapja az orrom mellet az arcomon mind kettő oldalon piros folt jelwnt meg.Van amikor elhalványodik van amikor...
Hajpigmentáció seborhea
Kedves Doktornő! Lassan 15 éve seborheas dermatitisem van. A fejbőrön és az arcomon.Valamint a péniszemen a makkon egy apró alig látható piros...
Kipirosodott bőr
Tisztelt Doktornő! Főként a szám körül időnként kipirosodás jelentkezik. Van olyan nap, amikor kevésbé látszik, de van, amikor már nagyon...
mi okozthatja
Üdvözlöm! Szeretném megkérdezni hogy esetleg mi okozhatja eszt a fajta kiütést allergiát. Két héttel ezelőtt jelentkezett először de befújtam...
Gombás fertőzés
Tisztekt Doktornő! Kamaszkorom óta nagyon zsíros a hajam, 1-1, 5 naponta mosni kell, melyen semmilyen termék, praktika nem segített egyáltalán....