Fejbőr probléma, Seborrhoeás dermatitis

Kedves Bodnár Doktornő! Szeretném megkérdezni a doktornőtől, hogy milyen samponnal mossam a fejbőrömet, mivel lehetne fixálni, hogy jobb tartása legyen, és lehet-e ammóniamentes színezővel színezni, vagy melírozni? Dg. Seborrhoeás dermatitis. Erős dauervízzel le lett öntve az egész fejbőröm és ettől kaptam erős fejbőrviszketést, pár évvel ezelőtt. Nagyon sok kenőcsöt, sampont, fejbőrbedörzsölő szeszt kaptam, de semmit se használtak.Színezéskor a torkomban fojtás jelentkezett, igaz a sandosten calciumot késő vettem be, közbe még hystisint is bevettem, ahogy befejeződött a színezés, rendbe jöttem, viszketés nem volt utána.Későbbiekben szerettem volna színeztetni, a bőrpróbától torokfojtás rossz közérzet keletkezett. Köszönöm előre is válaszát. Tisztelettel: Molnárné

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza Fejbőr témában

Véleményem szerint önnek allergiás reakciója van a színezőktől, amit allergológia szakrendelésen tudnak kivizsgálni. A Physiogel sampont javaslom.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 19., 00:11; Megválaszolva: 2015. március 22., 22:39
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Furcsa alakzat a bőrön
Tisztelt Doktornő! Furcsa foltok jelentek meg a lábamon, van legalább három, kettő halványabb, amik szinte alig látható barnásak, az egyik nagyon...
Örökletes hajhullás
Tisztelt Hölgyem/Uram! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 23 éves férfi vagyok és évek óta megkeseríti az életemet a kopaszodás gondolata....
Körömgomba
Kedves Doktor Nő! Most kezdtem el szedni az Orungal tablettát napi 2x2 adagban, körömgombára. Kérdéseim: - ha a páromnak is van körömgombája és...
Fogamzásgátló-szüneteltetés
Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! 20 éves vagyok. 13-14 éves korom óta szedek fogamzásgátlót, az arcomat, illetve vállamat, hátamat, karjaimat ellepő...
Kiütések a tenyéren
Jo napot, Meszaros Monika vagyok, par napja viszketett a tenyerem , aztan a mai nap eszre vettem rajta kisebb kiuteseket, nem tudom hogy forduljak orvoshoz...