• Szívinfarktus után szolárium?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt WebBeteg! Tavaly szeptemberben myocardiális infarktusom volt. Katétereztek, és megállapították, hogy egy 25%-os szűkület maradt a koszorúeremben. A következő gyógyszereket szedem jelenleg: aspirin protect 100 mg, nebilet, atrombin, atorva-teva, noacid, normodipine, frontin. A kérdésem az lenne, hogy ezek mellett a gyógyszerek mellett szabad a szoláriumot használni hetente-kéthetente egyszer, vagy nem lenne ajánlott? Válaszát előre is köszönöm!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fényérzékenység témában

        A szedett gyógyszerek közül pl. az atorvastatin, amlodipin hatóanyagú okozhat fényérzékenységet, ezéért nem javasolt a szolárium.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2012. február 07., 10:28; Megválaszolva: 2012. február 08., 13:03

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Nemsokára megyek anyajegy ellenőrzésre eddig még kifejezett ellenőrzésen nem voltam.De nagyon izgulós fajta vagyok.Amióta pajzsmirigy beteg vagyok több anyajegyem is lett.Most találtam párat amelyek számomra eléggé...
        Tisztelt Doktornő! Kérdésem a következő,kb fél éve csak a jobb talpamon a képen látható hólyagok jöttek elő. Ezek általában kis vizes hólyagok,pár nap múlva leszáradnak és eltűnnek a talpamról, majd pár hét múlva újra...
        Tisztelt Doktornő! Már régóta tart a problémám, és kezdek eléggé elkeseredni, mert a kezelések nem tűnnek hatásosnak. Eredetileg egy vörös foltként indult a makkomon a húgycsőnyílás körül. Volt áttetsző folyás és úgy tűnik, hogy...
        Tisztelt Szakértők, 28 éves fiatalember vagyok Budapestről. Február óta adok plazmát, heti két alkalommal, ez idáig a 36. alkalmam, a 45. után sem a közeli, sem a távoli jövőben nem tervezek plazmàt adni. A problémám, hogy a karomon, az...
        Kedves Doktornő! Vegyiparban dolgozó középkorú (43) férfi vagyok.Munkámból adódóan sok időt töltök munkavédelmi zárt bakancsban. Néhány hete a bal lábam nagy lábujjának a csúcsán megjelent egy kinövés,először körömágy benövésnek...
        Tisztelt Doktor Úr! Sumetrolim első két tabletta beszedése után (Streptococcusra pár hete szerdtem dalacint, de nem gyógyultam ki, és a fülorrgégészem szerint csak penicilint vagy sumetrolimet tud adni) a mellékelt képen látható módon...
        Tisztelt Doktornő! Első kérdés: A véleményét szeretném kérni a feltöltött képeken látható, általam szemölcsnek vélt képződményről. Ha nem szemölcs, lehet-e daganatos elváltozás? Van-e vele teendőm? El szeretném távolítani...
        Tisztelt Dr.Bodnár Edina! Van 2 anyajegyem,amelyek nagyon gyanúsak számomra.Azért írok Önnek,mert csak augusztus közepére kaptam időpontot bőrgyógyászatra.És elég aggódós típus vagyok.Nagyon sok folt jelent meg rajtam amióta pajzsmirigy...
        Tisztelt Doktorno! Kulfoldrol irok, ezert is fordultam eme lehetoseghez, es a kovetkezo kerdesem lenne. Fogfajas miatt az elmult 4 napban intenziven szedtem Ibuprofen 400mg gyogyszert.Az intenzivitas azt jelenti kb 6 orankent 1 tabletta .Neha egy egy szem...
        Tisztelt Hölgyem/Uram! Segítséget szeretnék kérni. 2 hónapja látogattam meg a bőrgyógyászatot ellenőriztetni az anyajegyeimet. Az orvos nem volt túlságosan figyelmes. Maximum 2 percig vizsgált, majd megállapította, hogy mindegyik...