• Ízületi és arcpuffadás a Medroltól lehetséges 32mg szedek és a lábfájás lehetséges.

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Fájdalmaim vannak és a szemem is rómlík?

        Dr. Veress Dóra válasza a Medrol, mellékhatás témában

        Kedves Kérdező! Az arcpuffadás és a lábak duzzanata lehet a szteroidkezelés következménye. Okozhat szembetegségeket (pl. szembelnyomás növekedés, szürke hályog) is. Pontosan nem említi, hogy milyen fájdalmai vannak, de izom vagy csontfájdalom elképzelhető a gyógyszer mellékhatásaként.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. szeptember 07., 14:34; Megválaszolva: 2011. szeptember 08., 22:25

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr.Nő! Egy éve reuma arthitist állapítottak meg nálam. Salazopyrint szedek 2x1 naponta.Azt szeretném kérdezni, hogy a salazopyrin tartós szedése milyen hatással lehet a szervezetre? Vagy miként lehetne azokat csökkenteni.
        Tisztelt Doktornő! Négy hónappal ezelőtt kismedencei gyulladásom volt, melyet többféle hosszan tartó antibiotikummal sem sikerült meggyógyítani (Doxiciclyn, Klion, Azi Sandoz, Zinnat). Sajnos a kezelés hamarabb kezdődött el mint a tenyésztés,...
        T. Dr. Nő! Levelem egy kicsit hosszú lesz, de rheumatológián még nem jártam panaszommal. 3 évvel ezelőtt megcsípett a térdhajlatonban valami ami elfertőződött és kaptam rá tetanuszt és dalacint amitől kb. Fél évig hasmenésem volt. Rá egy...
        Tisztelt Doktornő! Kérném a segítségét a mellékelt kórszövettani lelet értelmezésében, Ön szerint mennyi a reális esélye a sclerodermának, illetve belgyógyász vagy bőrgyógyász orvos megkeresése javasolt-e? Makroszkópos...
        Tisztelt Webbeteg.hu Orvosai! Elég hosszú lenne ide leírni, meg nem is szeretném, de Az lenne a kérdésem, hogy a napokban heveny virusos fertozesen estem at, es kozben tobb helyen izuleti gyulladas alakult ki a labaimon, a tunetekkel egyutt illetve,...
        Tisztelt Doktornő! Érdeklődnék, hogy ha a páromnál autoimmun hepatitis 1. stádiumú májgyulladást diagnosztizáltak, az rám jelent-e valamilyen veszélyt, valahogy elkaphatom-e, megfertőződhetem-e vele? Nem vírusos hepatitiszről van szó ezt...
        Tisztelt DoktorNő/Úr! Körülbelül egy fél éve alakult ki az első tünet ami a bal kézfejem II. MCP ízület duzzanatát és fájdalmát jelentette, ezt követte a jobb kézfej IV. MCP és jobb oldali sternoclav ízületek duzzanata és...
        2014 Novemberében kerültem Szegedre reumatológiára, érgyulladás gyanújával kezeltek. TÜneteim azóta is folyamatosan: hüvely, száj, szem szárazság, kóros izületi gyulladás,nyelven lévő fekély szerű hólyagok, ízlelés szinte teljesen...
        Tisztelt Doktornő! Az alábbi értékekben kérném a segítségét. 14 éves kisfiú eredményei, 2 és fél éve autoimmun thyreoiditis-t állapítottak meg nála. Kettős szálú DNS: 27,60 ( 0,0-20) ANF HEp 2 gy.homogén, Metafázis kr. gy....
        Üdvözlöm!2015 március óta küzdök a betegségemmel(RA).A gond annyi lenne,hogy most vették el a medrolt,de a bázisterápiás szert folytatnom kell,viszont komoly mellékhatásai vannak(állandó szédülés,hányinger,végtag...

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés