Allergiás reakció

Tisztelt Doktornő, Doktor Úr! Olyan kérdésem lenne, hogy voltam ügyeleten, mert fájt a lábam (2hete) és el is kezdet zsibbadni.Kizárták a trombózis és írtak fel gyógyszert (Mydeton 150mg és Rantudil 90mg retard) 2x1 a további kivizsgálásik. Ma kezdtem el szedni és kipirult az arcom és ég a fülem, a Mydeton-nál írják, hogy túlérzékenység korai jele.Viszont semmi más tünetem nincs, tényleg allergiás lennék rá? Szedhetem tovább vagy azonnal abba kell hagyni és menjek el orvoshoz? Mert akkor már az esti adagot nem szedném be.Vagy mi bajom lehet tőle? Vérnyomásom rendben van. Előre is köszönöm! Üdv. Csaba

Dr. Szanyi Andrea válasza gyógyszer allergia témában

Kedves Kérdező!

A Mydeton alkalmazási előiratában szerepel mellékhatásként bőrpír (erythema) is. Amennyiben ilyet észlel magán, hagyja abba a szedését. A Rantudilt nyugodtan szedheti tovább.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. március 21., 17:06 ;Megválaszolva: 2016. március 22., 20:43
Kérdések és válaszok: Allergia
Lehetett gyógyszerallergia?
Tisztelt doktonő/ úr! Múlt hét pénteken este viszkedő csalánkiütés jelent meg a hasamon és a combjaimon illetve két három apró kis dudor a...
Algopiryn allergia?
Tisztelt Dr Nő/Úr! A problémám az, hogy Algopiryn és Saridon szedésekor a torkom beszűkül és viszkedni kezd a torkom, szeretném megtudni, hogy...
"A torkom, a nyelvem, a szám...
A O.R.F.I.-ból /M.0690-R. A, k.m.n.-M 0690 R. A., k.m.n.-I10H0 Hypertónia, -M4780 Egyéb spondylosis, -J4400.idült obstruktiv tüdőbetegség heveny alsó...
Hisztaminintolerancia - Utrica
Üdvözletem! A kérdésem az lenne, hogy több mint 3 hete folyamatosan megjelenő Csalánkiütéseim vannak. Voltam már vele börgyógyásznál, fül-orr...
Bőrön megjelenő folt
Jó napot Doktornő! A mai reggeli órákban, megjelent egy kisebb piros folt rajtam (nyak környéki részen) . Nem türemkedik ki a bőrből az...