Kocogás téma

Mérsékelt kocogással csökkenthető a halálozás kockázata

WEBBeteg - B. M., szakfordító, Lektorálta: Dr. Árki Ildikó, háziorvos

Akik rendszeresen kocognak, tovább élhetnek, mint azok, akik életének ez a fajta mozgásforma nem része. Ezt igazolja egy Dániában folytatott kutatás eredménye.

Kimehetünk a szabad levegőre vagy sem a járvány idején?

WEBBeteg.hu

A "Maradj otthon!" felhívás nem jelenti azt, hogy friss levegőre és mozgásra ne lenne szükségünk, azonban be kell tartani néhány alapvető szabályt, amennyiben kimozdulunk a falak közül.

Miért rossz a nyári kocogás?

drportal.hu

Fittség, egészség, kardio tréning. Divatos kifejezések, ahogy a kocogás is divatos még mind a mai napig. De a kocogás nyáron nem olyan egyszerű, mint azt gondolnánk.

Biztonsági tanácsok kocogó nőknek

steve4security12.blog.hu

Mit tehetnek a rendszeresen vagy alkalmanként kocogó nők annak érdekében, hogy ne legyenek bűncselekmény áldozatai? Kocogás közben egyébiránt több más kockázattal is számolnunk kell. Kóbor kutya támadhat ránk, kificamodhat a bokánk… Szeretném megosztani tanácsaimat mindazokkal, akik rendszeresen, alkalmanként vagy akár egyszeri alkalommal futnak, és érdeklődve fogadnak néhány biztonsági tanácsot.

Kocogás és a futás hatása a szervezetre - A sportorvos véleménye

Sportorvos.hu

Ki gondolná, hogy a rendszeres futás hatására nem csak edzettebbekké, ellenállóbbakká, kitartóbbakká válunk, hanem még boldogabbak is leszünk. Tudományos vizsgálatok eredményei fényt derítettek a rendszeres futás testi elégedettséget fokozó hatására is. Lássuk, miről is van szó!

Féléves edzésterv kezdő futóknak

futanet.hu

Annak ajánlott ez a felkészülési edzésterv, aki évek óta nem sportolt és/vagy túlsúlyos, és/vagy elmúlt 30 éves. Annak, akinek stresszben gazdag, mozgásban viszont szegény az életmódja. Ez a fokozatos és óvatos, féléves felkészülés minden egészséges és vállalkozó szellemű sportolót képessé tesz az 5 km 25-40 perc közötti lefutására a versenyen.