• Tájékoztató az orvos válaszol szolgáltatás megrendeléséről

      Szerző: WEBBeteg

      Kedves Kérdező!

      Portálunkon orvos szakértőink havonta több száz tanácsra szoruló embernek nyújtanak segítséget. A szolgáltatás igénybe vétele díjköteles. Ezt az összeget egy emelt díjas SMS elküldésével lehetséges kifizetni.

      Hogyan működik?

      • Küldje SMS-ben a webbeteg kifejezést (és kizárólag azt) a 06-90-643-644 telefonszámra!
      • Az SMS bármelyik magyarországi szolgáltató mobilkészülékéről elküldhető (T-Mobil, Telenor, Vodafone stb.)
      • Előfizetéses telefon esetén az Ön telefonszámlájára szolgáltatója összesen bruttó 508 forint/SMS (400 forint + 27% áfa/SMS) költséget terhel rá, feltöltőkártyás telefonok esetén ennyit vonnak le keretéből.
      • A tranzakcióról egy válasz SMS-t fog kapni pár percen belül, amelyből megtudhatja, hogy sikeres volt az SMS-küldés.

      Mennyire biztonságos a fizetés ezen módja?

      • A feltüntetett díj egyszeri, egy elküldött SMS alapján egy alkalommal vonják csak le. Ezen felül semmiféle plusz költség nem terheli Önt.
      • Telefonszámát rendszerünk kizárólag a technikai lebonyolítás miatt tárolja, a visszaigazoló üzeneten kívül nem használjuk fel telefonszámát semmilyen célra, egy év elteltével pedig végérvényesen töröljük azt.

      További fontos tudnivalók az Ön érdekében

      • A megadott telefonszámra SMS-ben kizárólag a webbeteg kifejezést küldje el, semmilyen más információt, köszönetnyilvánítást ne írjon bele.
      • Kérdést ne tegyen fel SMS-ben vagy a megadott emelt díjas szám hívásával, mert kérdése ezen az úton nem jut el szakértőinkhez, és az Ön számára pénzbe kerülhet.
      • Vegye figyelembe, hogy orvos szakértőink bizonyos esetekben konkrét vizsgálatok nélkül nem tudnak felelősséggel tanácsot adni, csak általános iránymutatással szolgálhatnak. Képalkotó (röntgen, CT, MR, mammográfia stb.) felvételek újbóli leletezését, arról másodvélemény adását  portálunk szakértői technikai és jogi okok miatt nem vállalják.
      • Kérjük, semmilyen személyes adatot ne írjon a feltett kérdésbe! A WEBBeteg messzemenőkig figyel a személyes adatok védelmére, ám azt csak az érintett felhasználó rendeltetésszerű webhelyhasználata esetén tudja garantálni.

      Mennyi időn belül kap választ?

      • Minden beérkezett kérdésről üzenetet küldünk Önnek. Amennyiben nem kapott ilyen üzenetet, elképzelhető, hogy kérdését nem sikerült feltennie.
      • A kérdések megválaszolásának határideje 7 munkanap.
      • A kérdések megválaszolása nem beérkezési sorrendben történik. A sorrendet befolyásolja a kérdés nehézsége, a WEBBeteg partner orvosainak rendelkezésre állása.

      Kihez fordulhat probléma, kérdés esetén? Panasz és pénzvisszatérítés

      • Szakértőinkhez intézett kérdéseiket kizárólag Az orvos válaszol rovatunkban tehetik fel az SMS elküldését követően, az e-mailben vagy Facebookon keresztül megírt kérdések nem jutnak el partner szakértőinkhez.
      • Amennyiben nem kapták meg az SMS kódot vagy az SMS-fizetéssel kapcsolatos kérdése, problémája van, az SMS-szolgáltató ügyfélszolgálata tud felvilágosítást adni: a Netfizetés.hu Kft. online ügyfélszolgálata elérhető napi 24 órában, vagy telefonon munkaidőben a +36 70 297 2357 számon.
      • Amennyiben a válasz megérkezésének várható ideje felől érdeklődnek, forduljon a WEBBeteg portál ügyfélszolgálatához, akik 24 órán belül válaszolnak kérdéseikre. Kérjük, írja meg a kérdés dátumát és a kapott SMS-kódot. A WEBBeteg munkatársai ezek alapján tudnak utánanézni a kérdésének. E-mail: [email protected]
      • Amennyiben nem kapott választ a WEBBeteg.hu számára vagy WEBBeteggel partneri viszonyban lévő szakértőnek felróható okból, a Webbeteg Kft. visszatéríti a kérdés teljes bruttó díját. Az igény benyújtásához és az adatok egyeztetéséhez írjon a [email protected] e-mail címre.

      Köszönettel,
      WEBBeteg szerkesztőség

      Módosítva: 2018.10.29 12:30, Megjelenés: 2010.03.01 13:43