• Medrolt szedsz?



        1.figyelmeztetés!"Olyan lesz a képed mint a telihold! 2.figyelmeztetés!Elkezdesz nőni,de nem ám hosszában!Széltében! Én autoimmun eredetű izomgyengeség miatt szedem.Augusztus óta.

        A fórumban írottak nem képezik a WEBBeteg orvosi tartalmának részét, azok igazság- és valóságtartalmáért portálunk felelősséget nem vállal. Orvos szakértőinknek szánt kérdését ne itt, hanem az Orvos válaszol rovatban tegye fel!

        Nephrosis

        Hozzászóló:Ren26, 2010-06-04 10:31
        Válasz erre: kocsisn81, 2011-04-14 07:02
        Sziasztok! Én is medrolt szedek,lassan már 7 éve.Nekem is autoimmun glomerolu nephritisem van.Voltak jobb és rosszabb időszakok.Meg persze orvosok is.Ahogy olvastam itt másokat kicsit elszomorító,hogy nehezen törődünk bele.Bár tényleg enélkül nehezen élnénk,sőt vele is.Írta valaki,hogy gyermeke kigyógyult,ez gyermekkorban így is van,mert akkor a betegség ugymond "kinőhető". Szerencsés volt.Sajnos én,vagy a szüleim ott szúrták el,hogy öt évig olyan orvossal kezeltettek,aki csak a gyógyszert erőltette,s arra a kis tényre,hogy a mandulám esetleg ki kellene vetetni,nem hívta fel a figyelmet.Mert a betegség felsőlégúti megbetegedésből indul ki.Emellett meg sem próbált leállítani a medrolról,aztán Budapesten egy orvos már teljesen mást mondott.Kivették a mandulám 26 évesen. Nem érzek nagy javulást vagy rosszabbodást,viszont eljutottam oda,hogy végre 2 mg medrolt szedtem,ami szinte semmi.Persze jelentkeztek az elvonási tünetek,a mellékvese renyhesége miatt.Bár elég jól ment.Aztán sajnos a c ancám pozitív lett.Vissza kellett emelnem 16 mg-ra,azt már nehezen viselte.Végre vékony volt az arcom,bár nem látszott rajtam 16 mg-nál sem. Most várom az immunt,hogy hátha...én reménykedek,nemcsak a csodában,hanem a kutatásban is.Illetve ha dialízisre is kerül a sor,akkor is csak pozitívan kell hozzáállni.Sőt nekem a doki azt mondta,hogy egy gyermek lehet,persze az egész kihordás alatt orvosi felügyelet.Másrészt a nőgyógyász is ezt mondta. Biztos nehéz,már a teherbe esés is de szerintem lehetséges,hallottam már pár esetről,nem csak neprosisos,hanem slé-s betegek esetében is. Szóval szerintem meg kell kérdezni más orvost is.És olyat találni,aki vállalja.Biztosan van. Zsani neked milyenek a vesefunkciós értékeid? Egyébként én több forumot is néztem az évek során,s soha nem találkoztam neprosisossal. Bár nem nagy öröm,csak legalább valakivel meg lehet vitatni,néhány dolgot. Na nem fecsérelem tovább a szavakat,valamit dolgoznom is kell:) Én csak egy kis pozitív dolgot szerettem volna hozzáadni a komor hangulathoz.

        :(:(:(:(

        Hozzászóló:Zsanibaba, 2010-05-08 14:44
        Válasz erre: Ren26, 2010-06-04 10:31
        Az az igazság, hogy medrol nélkül nem is élnénk, de én inkább élnék nélküle mint vele:(:(Unom ezt az egészet, ami körülöttem van, hogy egyszerűen nem javul az állapotom, inkább még rosszabb, teljesen kész vagyok. nem tudom ti hogy vagytok ezzel!!!!Na szóval már bevagyok sokallva azért fakadtam így ki.Bocsesz

        dekica

        Hozzászóló:ubil, 2010-05-07 21:13
        SZia neked is.HÁT EZ ELÉG BONYOLULT ugyanis van itt minden szíy is meg tüdö is ha nem szedi a férjem mert róla van szó akkor egyszerüen tele lessz a tüdeje váladékkal olyan tüdögy. féle asztmája is van és semmi másra nem reagáll bizony a vesét is károsítja ezért jó ha lehet másnaponta szedni. Próbáltuk már abbahagyni szépen fogyott is de majdnem baj lett és nagyobb adaggal kellet újra.mst havomta váltunk 24 ről most 6 és 8 mg napi váltás van D e rémes tudni a sok mellékhatást ha szedi az a baj ha nem akkor az de mégis jó beszélni róla sorstársakkal volt egy balesete seb lett alábán 4 honapig gyógyult. Csak Betadint lehetett használni semmi mást.Neked is jobbulást.

        SziaUBIL

        Hozzászóló:Dekica, 2010-05-07 20:23
        Válasz erre: ubil, 2010-05-07 21:13
        Szia!Neked mi a betegséged?10 napja voltam orvosnál, napi 4 mg.ra csökkentette az adagom,és azt mondta húzzam ki a fejem a homokból.18.án kórház,kb.10 napra.Egy csomó vérvétel,szövetmintavétel,stb.Várható diagnózis: Lupus ÉS Scleroderma.Egyik jobb mint a másik.Ezek elől a diagnózisok elől "menekültem" a Medrolhoz.Az orvos szerint maradanddó mellékvese károsodásom lehet ha tovább szedem,de lehet,hogy már most is szükségem lesz hormonpótlásra.Én is tele vagyok kék foltokkal és un.seprűvénákkal. Mindenkinek jobbulást és hitet a jövőben!

        ubilubil

        Hozzászóló:ubil, 2010-05-06 22:05
        Válasz erre: Dekica, 2010-05-07 20:23
        Tanácstalan vagyok én ís tudomásom szerint nincs semmi amivel helyettesiteni lehet esetleg ha a tünetek engedik óvatosan csőkkenteni .nekünk már 5 éve nem sikerül a gallér mellé még komoly sebbekel is küzdünk és véraláfutásokkal ha bármi a börhöz ér. Nagyon nehezen mulik el és fájdalmas azonkivül a vérképnek is árt TULAJDONKÉPPEN ÉN IS TANÁCSTALAN VAGYOK egyenlöre ennyi,

        válasz

        Hozzászóló:denge, 2010-05-06 07:32
        szia dehogy haragszom ,én csak probálok neked segíteni,hogy jobb legyen én azért ajánlom neked ezt a krémet mert tapasztalom a hatását,és jo.Autoimmun betegség a tied is ugyhogy arra is jo.De ha gondolod kérdezd meg a krém gyártoját,a weboldalon van elérhetősége. örülök ha segítettem.jobbulást,puszi

        ..........

        Hozzászóló:Zsanibaba, 2010-05-05 18:35
        Válasz erre: denge, 2010-05-06 07:32
        Jaj, ne hari már, csak mostanában annyira el vagyok havazva.Tehát, nephrosis syndroma, ez a betegség neve.

        Zsanibaba

        Hozzászóló:denge, 2010-05-03 06:52
        Válasz erre: Zsanibaba, 2010-05-05 18:35
        Szia én kérdeztem hogy mi a betegséged,ha visszaolvasol meglátod,választ nem kaptam rá,kérlek ird meg koszi

        ????????

        Hozzászóló:Zsanibaba, 2010-05-02 18:38
        Megnéztem és elolvastam az oldalt, de nem értem, hisz nekem ilyen problémám nincs, legalábbis én nem tudok róla.Esetleg arra gondolsz, hogy egy hormonvizsgálat kéne???Kérlek válaszolj!!

        Nem jó az oldal

        Hozzászóló:Zsanibaba, 2010-04-28 20:34
        Válasz erre: denge, 2010-04-29 07:25
        Azt hiszem nem jó az oldal.Belinkelnéd nekem magyarul.Megköszönném!!