Utazás közbeni rosszullét

Tisztelt Doktor Úr, Doktornő, Olyan tüneteim vannak, hogy főleg utazás közben elkap a rosszullét, hányingerem lesz, a torkomban és a gyomromban olyan, mintha nagy görcs lenne, mintha szorítanák, tenyereim izzadnak, szédülés is jelentkezik. Leginkább akkor fordul elő, amikor meleg van és hosszabb úton vagyok. Borzasztó érzés, általában 15-20 perc alatt múlik el, hideg hatására talán jobb. Mitől lehet? Nem szedek gyógyszert a fogamzásgátlón kívül, nincs semmiféle betegségem. Köszönöm a segítséget előre is.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza a agorafóbia témában

Tisztelt Kérdező, A leírt tünetek hátterében szorongás áll. A jelenség elég gyakori, agorafóbiának hívják. Lehet kezelni relaxációs módszerekkel, pszichoterápiával, vagy gyógyszerrel is. Érdemes felkeresnie egy pszichoterápiás képesítéssel rendelkező kollégámat. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. november 10., 11:23; Megválaszolva: 2020. november 24., 10:18
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Miként szokjak le a Frontinról?
Tisztelt Dr nő! 15 évvel ezelőtt lányom 2éves volt azzal a panasszal fordultam orvoshoz, hogy úgy érztem össze vissza kalapál a szívem. Kiderült ez...
Daganat vagy más gond lehet?
Üdvözlöm doktornő! Az utóbbi hetekben,napokban szinte állandóan kicsit szédülök és napközben hol a fejem egyik részén hol a másik részén...
Alacsony pulzus
Üdvözlöm! Voltam kardiológiai kivizsgáláson, meg még egyéb máson is. Helyeztek fel Holter ekg-t is. Az orvos azt mondta, hogy nincs semmi baj, van...
Nyugtató gyógyszer hatása
Tisztelt DoktornőDoktor Úr! Sajnos mindig is "aggódós" típus voltam, így szerintem az átlagnál érzékenyebb vagyok a stresszre, illetve nagyon...