Alacsony vérnyomás - magas pulzus

Tisztelt Dóra! Az alábbi problémám van. 2-3 éve egyre sűrűbben kezdett vizesedni/dagadni a lábszáram illetve a lábfejem is. Eleinte csak melegben, később más évszakokban is. Próbáltam vízhajtót, vitamint, kompressziós harisnyát, illetve az összes létező krémet, de semmi nem segített. Az utóbbi pár hónapban sokat voltam rosszul (szédülés, fejfájás, hányinger, állandó fáradtság, sokszor sötétült/fehéredett el előttem a "kép" ha hirtelen mozdultam) . Az elmúlt 3 hétben minden nap mértem a vérnyomásom, mert folyton azt éreztem, hogy kiugrik a szívem. Átlagban 80/50 a vérnyomásom, amihez 100 feletti pulzus társul. Mindegy, hogy éppen akkor ébredtem, vagy munka közben mértem, mindig így párosul, nagyon ritka, hogy 80 alatt van a pulzus. Voltam vérévtelen, pajzsmirigy vizsgálaton, mindent rendben találtak. De nem tartom normálisnak 25 éves létemre, hogy állandóan kis melegtől is hatalmasra dagadjon a lábam, plusz a vérnyomás miatt állandóan álmos vagyok. (Súlyom: 58 kg, 160 cm vagyok) . Esetleg tudna valamit tanácsolni? Előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza lábdagadás témában

Kedves Kérdező! Jó lenne megfigyelni, hogy a lábdagadós napokon mi a helyzet a következő dolgokkal:

-A menstruációs ciklus melyik szakaszában van?

-Mennyi és milyen folyadékot ivott a kérdéses napon?

-Mennyi sós ételt fogyasztott aznap?

-Mennyi volt a vizelet ürítés

-Főként milyen tevékenységet végzett a kérdéses napon (egész napos állás, vagy ülés, esetleg járkálás, vagy egyéb)?

Természetesen egy EKG és egy szív ultrahang vizsgálat elvégzése is indokolt.

Sajnos a folyadék egyensúly nagyon összetett folyamatok következtében alakul ki, ezért a hiba megkeresése sem mindig egyszerű.

Ha nem derül ki semmi a fenti adatok elemzéséből, 24 órás vizeletgyűjtés fehérje meghatározásra, illetve más speciális laboratóriumi vizsgálatok elvégzése is szóba jön.

Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. június 27., 16:27; Megválaszolva: 2016. június 27., 18:44
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
labdagadas
Tisztelt Doktor Ur 5 évvel ezelött volt mélyvénás trombozisom. Azota helyrejottem, minden tovabbi vizsgalat negativ lett. A labam idonkent beszokott...
Tényleg nincs mit tenni?
Kedves Webbeteg! Dédnagymamám miatt írok, aki most októberben fogja betölteni a 91-et. Szellemileg olyan állapotban van, hogy bárki megirigyelhetné...
vastag boka, fogyás
kedves doktor úr/nő! azért írok, mert már évek óta próbálok lefogyni, de eddig nem sikerült. 75 kiló körül mozgok, és nem is ezzel van a...
LÁBDAGADÁS
Tisztelt Dr. Úr! A lábaim főleg bokatájon és az alsó lábszáron állandóan dagadnak. Hiába veszek be vízhajtót, picit csökken a dagadás, de...
Veszélyes lábdagadás
Igen tisztelt doktor Nő/Úr! Bár már többen feltettek ezen az oldalon hasonló kérdéseket, mégis megteszem ismét, kiegészítve a saját...