• Pszichoszomatikus

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktornő! Február óta küzködök hasi és bélrendszeri problémákkal eddig mind sikerteleül kezelve. Voltam hasi ultrahangon minden ahol mindent rendben találtak. Voltam 3-szor vérvételen ahol egyszer magas volt a bilirubin össz és direktem. Gyomortükrözésen is átestem ahol megmondták hogy semmi bajom. Fül orr gégész pedig refluxot állapított meg nálam. A tüneteim között nincs fájdalmas, csupán kellemetlen olykor eléggé elviselhetetlen tünetek. -Gyomorérzés, néha lüktet, savas felböfögés -Jobb bordív alatt egy csíkban a nemiszerv felé enyhén kemény hasfal, fájdalom nincs, csupán égő érzés -Fehér lepedékes nyelv -Kábaság, koncentrációs zavarok -Hasmenés egyszerem fordul velem elő a 4-5 hónap alatt -Hányinger, émelygés, rossz közérzet -Reggelente karokban mellkasban bizsergő érzés -Esténként többször vizelési inger Folyadékot csak vízet iszom napi 2-4 liter között. Étrendem változatos, gyümölcsöket, tejterméket sokat fogyasztok és naponta többször keveset eszem. A fűszeres és csípős ételeket az alkoholt és a kávét kerülöm. Május óta szedek frontin 0.25mg-ot 3x1db-ot, viszont egy hónapja felemeltem 3xmásfélre. Egy ideig elmúltak a tüneteim aztán kezdtek visszajönni ismételten. Ekkor triccito 150mg retard tablettát írtak fel melyet 10-11 napja szedek már. Az lenne a kédésem, hogy ha szoronásos tüneteim vannak, produkálhatnak-e az általam leírt tüneteket, fájdalom nélkül? Kétségbe vagyok esve mert semmi konkrétumot, kézzelfoghatót nem tudnak felmutatni az orvosok, csupán részleges tünetmentesítést. A triccito tabletta felerősítheti a testi tüneteket? Válaszát előre is köszönöm!

        Dr. Pálvölgyi Rita válasza a Szorongás talaján fellépő testi tünetek témában

        Tisztelt Kérdező, A fenti tünetek hátterében állhatnak szorongásos panaszok. A Frontin tartós szedés során hozzászokást okozhat, úgyhogy elhúzódó panaszok esetén az antidepresszáns beállítása indokolt. a trittico, - mint a legtöbb antidepresszáns, - az alkalmazás megkezdését követő napokban okozhat fokozott szorongást, nyugtalanságot. Ha ez nem oldódik néhány nap elteltével, akkor kezelőorvosához kéne fordulni. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Pálvölgyi Rita
        pszichiáter, pszichoterapeuta Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Pálvölgyi Rita

        Kérdés: 2016. július 18., 15:58; Megválaszolva: 2016. július 19., 11:18

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor nő! Ezidáig nem tapasztaltam mellkasi fájdalmakat, de az utóbbi pár napban sokat stresszeltem és tapasztaltam néhányat (vasárnap óta). Először alhasi fájdalmaim voltak, majd hirtelen fellépő és eltűnő szúró érzéseket...
        Tisztelt Doktor Nő! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz hogy a munkahelyen elmentem wc-re de nem ültem rá és még a wc papirt is megvizsgáltam letekertem a felét de utána vettem észre hogy egy vércsepp van a földön és rögtön elkezdtem...
        Tisztelt Webbeteg/T.Szakértő! Egy héttel ezelőtt elkezdtek zsibbadni a végtagjaim, arcom, és szédülök, ez azòta szünet nélkül megy, néha fájdalmat is érzek a végtagjaimban.Háziorvosom vérvételre küldött de nincs eredmény még,...
        Tisztel doktor úr/ hölgy Nem tudom lehet-e ide írni, de megpróbálkozom vele! Már nagyon sok mindent kipróbáltam és tanácstalan vagyok 2015- november erében bicikliztem és egyszer csak elszédültem elestem. Majd a mentő kiérkezett és...
        Kedves Doktornő! (2015.01.-05.) A tüneteim pontos leírásához 2 évvel ez előttről kell kezdenem. 2015 első napján, Szilveszterkor arra keltem, hogy a szívem kihagy egy ütemet, amitől nagyon megijedtem, és ami miatt nehezen is tudtam...
        Kedves Doktornő/Doktor Úr! Az elmúlt időszakban észrevettem magamon, hogy önmagamhoz képest is szétszórtabb vagyok, egyszerűen nem tudok koncentrálni a munkahelyemen. Pedig különösen fontos lenne, hogy precíz legyek, mert egy apró elírás...
        Tisztelt doktornő! magas pulzus, szivdobogás érzés légszomly miatt kerestem fel egy magán kardiologust ekg ill sziv ultrahang készűlt aminek le irnám az eredményét. Ekg:sinus ritmus, PQ:126msec, kp tengely, gracQrs 98msec, inkomplJTB, izoel ST-k,...
        Azt szeretném kérdezni hogy, miért van az, éjszaka felébredek és magas a pulzusszám, vérnyomásom 113/97 volt pulzus pedig 95.És ez hirtelen amikor felébredtem ennyi volt.Nem tudom mitől van ez szerintem egy kis pánik is van benne.Vagy éppen...
        Kedves Rita, Egy hete nem tudok rendesen aludni éjszaka csak 1-2 órát, egyáltalán nincs étvágyam. Néha hasmenésem van, vagyis naponta 1x. Hamarabb jött meg a menszeszem is néhány nappal. gyomrom feldagad időnként és kiszárad a...
        Tisztelt Doktornő! 34 éves vékony nő vagyok. K.b.: két-három hónapja úgy érzem, mintha belégzéskor nem tudna teljesen telítődni a tüdőm, ezért gyakran kell sóhajtoznom. Csak a belégzéssel van problémám.Ez a panasz nyugalomban...