Rivotrilról való leszokás

Tisztelt webbeteg, a következő kérdéssel fordulnék önökhöz. 3éve depressziót, szomatoform zavart állpitottak meg.akkor a tüneteim Mellkas zsibbadás, sziv tájéki fájdalom, iszonyato fejfájás gyötört. ezt azóta szépen kompenzálták rivotril 0.5 mg napi 2*1-el. 1 évig szedtem 2szer 1et, utána azaz 2 éve már csak napi 1tablettát szedek de előfordul mikor csak felet 0.25 mg-ot 1-2 hónapig ha meg probálok leszokni, de sajnos idáig még nem sikerült. jelenleg i ilyen kis dózisnál tartok és igencsak vannak tüneteim de nem a fent emlitett tünetek hanem a hasam zsibbad de inkább végig két oldalt a csipőmig sőt néha már úgy érzem, hogy égne. ezzel kapcsolatban szeretném kérdezni önöket, hogy okozhatja ezt a haszsibbadásos dolgot a gyógyszer kevés dózisa vagy maga a betegség? mostanában is szépen kivizsgáltak de nem találtak semmit. (ultrahang, röntgen, vérvétel) még gyomortükrözésen is voltam de ott sem találtak semmit.egyedül béltükrözést nem akartam bevállalni.nagyon hálás lennék a segitségükért, mert most nem tudom mit tegyek, visszaálljak az eredeti dózisra, hátha akkor rendbe jönnék csak akkor ugrott megint a rivotril leszokásról a kisérletem.várom mihamarabbi válaszukat és nagyon szépen köszönöm a segitségüket.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza pszichés probléma témában

Tisztelt Kérdező!

Amennyiben a szervi okok kizárhatók feszültség, szorongás okozhatja a fent leírt tüneteket. Az ön által szedett gyógyszer dózisa valóba alacsony. Gondolom valaki javasolja ill. felírja a rendszeresen szedett gyógyszerét, vele is kellene konzultálni! Amennyiben nem szakorvos, keressen egy pszichiátert, egyéb gyógyszeres lehetőségek is vannak a tünetek csökkentésére.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2011. január 26., 19:39; Megválaszolva: 2011. január 28., 12:41
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Pánikbetegség
Tisztelt Doktornő! 15 éve vagyok pánikbeteg, és Velaxin kapszulát szedek rá. A tipikus pánikrohamok ugyan nem jönnek rám, viszont hajlamos vagyok...
Alvászavar
Tisztelt Webbeteg! 23 éves vagyok és rossz alvó. Éjjelente általában 2 alkalommal ébredek vizelési ingerre és megyek el a mosdóba, ezek után...
Tisztelt doktornő ! Óvodai...
Középső óvodai csoportban , rendszeres napi szintű 3 gyerek (5 évesek ) részéről a többi társa ellen a kisebb nagyobb bántalmazás , fizikai...
Elmebeteg az anyukám
Tisztelt Doktornő! Elkeseredésemben és tanácstalanságomban fordulok Önhöz. Édesanyámnak mindig is rossz természete volt. Kötözködő, agresszív...
Miért érzem ezt
Mióta szültem 5 éve, azóta azt érzem, hogy a gyerek köztünk van. Van miidő, énidő egymásra a férjemmel, mégis azt érzem nem tudom a gyereket...