Depresszió, látászavar

Tisztelt Doktor úr/nő. Én egy 14 éves fiú vagyok.Elvileg pánikbeteg, és depressziós is bár ezt csak a nővérem és anyukám mondta akik már átélték ezeket.Ez az betegség egész fél éve kezdődött, mikor még energiaitalokat fogyasztottam.egyszer kicsit sokat ittam (3-at azt hiszem) és hirtelen elkezdett nagyon gyorsan verni a szívem.Ekkor ezeket elmondtam a szüleimnek, elmentünk kivizsgálásra (féléve) CT, cukorvizsgálat, kardiológia, szemészet, fülészetcsontsűrűség minden ami létezik.és nem találtak semmit csak a vérnyomásom magas ami eddig is magas volt. Azóta nem merek inni egy olyan üdítőt sem a miben koffein van látászavaraim vannak nyomást érzek a fejemben. Amikor a látászavarral elmentünk oroshoz azt mondtzák a vérnyomás nem befolyásolja és nincsen semmi baj. Mindig azt hiszem h agyvérzést fogok kapni meg h epilepsziás vagyok éppen amit olvasok az a bajom. Anyukámnál is ez volt sok kávét ivott és utána lett depressziós.Számítógépfüggő is vagyok a nap 24 órájából 8-9 et biztos gépezek.Ettől is lehetnek gondok? Előre is köszönöm a választ.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza pszichiátria, pánik szindróma, koffein, depresszió témában

Kedves Kérdező!

A fokozott energiaital fogyasztás egy egészséges ember szívét is "felpörgeti". Az energiaitalokban a koffeinen kívül egyéb ártalmas összetevők is lehetnek, ezért a továbbiakban is tartózkodjon a fogyasztásuktól.

Egy pszichiáter szakembert viszont érdemes felkeresni, hiszen örökölte a genetikai hajlamot a pszichiátriai betegségek kialakulására, és jó lenne, ha a diagnózist szakember mondaná ki, és a megfelelő kezelést is ő tudná elindítani.

A számítógépezéssel az a probléma, hogy egyrészt a szemet is károsíthatja megfelelő védőlencse alkalmazása nélkül, másrészt a társas kapcsolatok is beszűkülnek, ha minden szabad idejét a gép mellett tölti. Próbáljon meg a számítógépezés helyett más szabadidős elfoglaltságot keresni, inkább a barátaival beszélgessen, sportoljon, sétáljon, stb.Üdvözlettel: Dr. Csuth Ágnes, háziorvos

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Csuth Ágnes, családorvos
Kérdés: 2009. július 01., 09:19; Megválaszolva: 2009. július 01., 09:19
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Depresszió
Kedves Doktornő! Nekem az a problémám, hogy refluxom és gasztritiszem van, ami már másodjára újult ki. Nem értem miért, hiszen szedtem kellő ideig...
negatív életérzés
Tisztelt Doktornő! Kislányom 22 éves, szakmai gyakorlatát végzi napi 4 órában dolgozik. 1, 5 éve epilepsziás nagy rohama volt, naponta gyógyszert...
Segitseg!
Tisztelt doktor no, aval a panasszal fordulok onhoz, hogy egy ideje minden nap rosszul vagyok. Mar tobbszor is megjartam a surgosegit, EGK-t, ultrahangot...
Pszhiés problémák
A barátommal már 4 éve együtt vagyok.pszhiés problémái vannak.hamar felkapja a vizet apro dolgokon.egyik pillanatban jokedve van mig a másik...
Merre tovább bipoláris...
Tisztelt Cím, már kb. 9-10 éve kezlnek bipoláris depresszióval, hosszú évekig a gyógyszeres kezelés mellett terápiára is jártam ami nagyon sokat...