Szédülés, egyensúlyvesztés

Tisztelt Válaszadó! Van egy 32 éves autista lányom, aki a következő gyógyszerelket szedi: Reagila, Frontin, Xanax, alvásra: Melatonin, Sanval, Sirdalud. Eddig ezek nem okoztak problémát, de újabban gyakran szédül. ami elsősorban egyensúlyvesztést jelent, nem ájulás közeli rosszullétet. Ez akkor kezdődött, mikor hangulatjavításra, mert eléggé depressziós Lemolepet is felírtak, ezért abból csak négyszer felet vett be, aztán pont a szédülés miatt leálltunk, de a szédülés nem mult el... Nemrég kiderült, hogy pajzsmirigy illetve mellékvese problémája is van, szerinte ez okozza a szédülést, én inkább a gyógyszerekre tippelnék... Önnek mi a véleménye?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza szédülés témában

Tisztelt Kérdező,

A Lamolep okozhat szédülést, de az az elhagyás után el kell, hogy múljon. A többi gyógyszereket, - ha jól értem, - régebb óta szedi a lánya. Ez esetben nem várható, hogy újonnan jelentkezzen mellékhatás. Én mindenképp a további belgyógyászati vizsgálatok eredményét tartanám fontosnak ebből a szempontból.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2021. június 16., 16:43; Megválaszolva: 2021. június 17., 22:10
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Szédülés, ájulásérzet
Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos...
Szédülés, mitől?
Tisztelt Doktorúr/Doktornő! Édesapámnak tavaly augusztus óta szédüléses panaszai vannak. Járáskor egyensúlybizonytalanságot érez, majdnem...
Gyógyszer elhagyás!
Kedves Doktornő! Azzal a problémámmal fordulok önhöz, hogy szeretnék segítséget kérni, hogy milyen módon lehetséges a clonazepam nevű gyógyszer...
szedules
Szeptemberben kezdődött eggyik délután hogy el kezdtem érezni mintha valami miatt nem lennék egyensúlyban. Kívülről nem látszott de napi 24órában...
mit tehetek?
Üdvözlöm! Az egészségi állapotom kb.1 éve romlott meg.Korábban sok stresszért a munkában és gyakran szédültem, nem tudtam rendesen kialudni...