Pánikbetegség

Tisztelt Doktornő! 15 éve vagyok pánikbeteg, és Velaxin kapszulát szedek rá. A tipikus pánikrohamok ugyan nem jönnek rám, viszont hajlamos vagyok túlreagálni a dolgokat, elég stresszes vagyok. Hallottam a csoportterápiáról, ahol a negatív élményeket megbeszélik, lerajzolják, szituációs helyzetekkel előadják... viszont én ezt a lehetőséget nem szeretném, mivel nagyon nehezen tudok megnyílni. De a gyógyszereket is szeretném elhagyni. Vannak segítő emberek az életemben, akikre számíthatok, őket szoktam “terepeutaként használni”. Kérdésem az, meggyógyulhatok-e teljesen? Köszönettel, Rita

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza pánikbetegség kezelése témában

Tisztelt Kérdező,

Igen, a pánikbetegségből meg lehet gyógyulni. A felsorolt lehetőségek mellett relaxációs módszereket, vagy egyéni pszichoterápiát is igénybe lehet venni,. A rendeződést követően pedig lassan el lehet hagyni a Velaxint.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2021. február 18., 21:41; Megválaszolva: 2021. február 23., 17:02
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Diagnózis felülbírálat
Tisztelt Doktornő! Néhány hónapja családi konfliktushelyzet keretében öngyilkossággal fenyegetőztem, s teátrálisan fejbe vertem magam egy kővel....
Pánikbetegség
Tisztelt címzett! 2 hete nagyon megvoltak fázva. Azt gondoltam covid, de vérvétel kimutatja nem vagyok az. Azóta kialakult bennem pánik betegség, amibe...
Krónikus Fáradtság
Tisztelt Doktornő! Férjemnek S alakú gerincferdülést diagnosztizáltak, de nem tudta "elfogadni" hogy csak ennyi a probléma és 4 kg ot...
Rexetin mellékhatása
Kedves Dr Pálvölgyi! Rexetint szedem pánik betegségre elöször negyeddel kezdetem és lassan felemelte a dr Úr az adagom napi 1dbra.Már egyhete szedem...
álmatlanság
Kedves Doktornő! Történt valami az életemben amitől évekig nem aludtam majd amikor ez megszűnt elkezdtem aludni. Ekkor amnezia történt elfelejtettem...