Szédülés, ájulásérzet

Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni, ülni, mert akkor még jobban szédülök. Össze vissza ver sokszor a szívem, sokszor úgy érzem hogy összeesem, elájulok. A látásom elhomályosodik. Rögtön kivizsgáltattam magam. Voltam neurológusnál, kardiológusnál, szemésznél, cukorterhelesen (inzulint is néztek) , pajzsmirigyemet is nézték, meg persze a vasat, és mindent ami rutin. Egyedül a 120 perces cukrom lett egy kicsit magas, de a háziorvos szerint az nem okoz ilyen problémát. Az inzulin rendben volt. Életmódváltást, fogyást javasolt. A neurológus szerint ez pszichés eredetű lehet, ezért rögtön elmentem terápiára is, de még nem igazán érzem a hatását. Létezik hogy a pszichés dolgok ilyen komoly problémát okoznak? Mert itthon is rosszul vagyok, nem csak stressz helyzetben. Sokszor egész nap csak szédelgek, alig merek már kilépni a házból. Mit tehetnék még? Előre is köszönöm a választ.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza szédülés témában

Tisztelt Kérdező,

Vírusos betegséget követően maradhatnak vissza az önéhez leírt tünetek.

Ugyanakkor a pánikbetegség egyik csoportjánál is vezető tünet a szédülés, nem csak rohamokban, de akár folyamatosan is. Az talán segíthet az elkülönítésben, hogy ha bevesz egy nyugtatót, az mérsékli-e a tüneteket. Ha igen, az inkább a lelki eredet mellett szól.

A felsorolt vizsgálatok mellett fül-orr-gégész vizsgálata is hasznos lehet.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2018. június 12., 18:23; Megválaszolva: 2018. június 14., 22:15
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Szédülés, egyensúlyvesztés
Tisztelt Válaszadó! Van egy 32 éves autista lányom, aki a következő gyógyszerelket szedi: Reagila, Frontin, Xanax, alvásra: Melatonin, Sanval...
Szédülés, mitől?
Tisztelt Doktorúr/Doktornő! Édesapámnak tavaly augusztus óta szédüléses panaszai vannak. Járáskor egyensúlybizonytalanságot érez, majdnem...
Gyógyszer elhagyás!
Kedves Doktornő! Azzal a problémámmal fordulok önhöz, hogy szeretnék segítséget kérni, hogy milyen módon lehetséges a clonazepam nevű gyógyszer...
szedules
Szeptemberben kezdődött eggyik délután hogy el kezdtem érezni mintha valami miatt nem lennék egyensúlyban. Kívülről nem látszott de napi 24órában...
mit tehetek?
Üdvözlöm! Az egészségi állapotom kb.1 éve romlott meg.Korábban sok stresszért a munkában és gyakran szédültem, nem tudtam rendesen kialudni...