Paroxat mellékhatása kihat a párkapcsolatomra, hogyan oldhatnám meg?

Tisztelt Szakértő! Egy 44 éves nő vagyok. A problémám az lenne, hogy mikor szeretkezek a párommal, egy ideje már nem vagyok képes feljutni a csúcsra, ami eddig nem volt probléma. Ezzel az a baj, hogy nagyon kihat már a kapcsolatunkra, elhidegültünk egymástól, pedig én teljes szívemből szeretem őt, és nem szeretném elveszíteni, azért mert esetleg azt hiszi, nem kívánom a szexet vele. Pedig nem őt nem kívánom, hanem egyszerűen a szeretkezés nem hiányzik nekem. Arra gondoltam, hogy ennek a problémámnak a hátterében lehet esetleg az évek óta szedett Paroxat nevű gyógyszer, aminek a betegtájékoztatójában olvastam is erről a mellékhatásról, hogy kimarad az orgazmus. Azt szeretném kérdezni, hogy létezik-e valamilyen megoldás/ gyógyszeres kezelés ennek a mellékhatásnak a megszüntetésére, illetve, hogy milyen szakemberhez fordulhatnék ezzel a problémámmal? Köszönettel: egy megoldást kereső beteg

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kalóczkai Andrea válasza pszichés probléma témában

Kedves Kérdező!

A problémáját nagyon is okozhatja a szedett gyógyszere. Más gyógyszert kellene választani, aminek nincs, vagy nem ilyen erős ezen mellékhatása. Vissza kellene mennie ahhoz a Kollégához, aki ezt javasolta, és másik gyógyszert kérnie. A következő hatóanyag tartalmú szerek okoznak kisebb mértékben szexualis mellékhatásokat: escitalopram, moclobemide, tianeptine, és az második vonalban választandók közül a venlafaxin, mianserin.

Ha a gyógyszerváltás után is fennmaradnak panaszai, akkor javaslok homeopatias megoldást. Hormont semmiképpen ne alkalmazzon.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. június 06., 17:48; Megválaszolva: 2012. június 09., 18:12
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Pánikbetegség
Tisztelt Doktornő! 15 éve vagyok pánikbeteg, és Velaxin kapszulát szedek rá. A tipikus pánikrohamok ugyan nem jönnek rám, viszont hajlamos vagyok...
Alvászavar
Tisztelt Webbeteg! 23 éves vagyok és rossz alvó. Éjjelente általában 2 alkalommal ébredek vizelési ingerre és megyek el a mosdóba, ezek után...
Tisztelt doktornő ! Óvodai...
Középső óvodai csoportban , rendszeres napi szintű 3 gyerek (5 évesek ) részéről a többi társa ellen a kisebb nagyobb bántalmazás , fizikai...
Elmebeteg az anyukám
Tisztelt Doktornő! Elkeseredésemben és tanácstalanságomban fordulok Önhöz. Édesanyámnak mindig is rossz természete volt. Kötözködő, agresszív...
Miért érzem ezt
Mióta szültem 5 éve, azóta azt érzem, hogy a gyerek köztünk van. Van miidő, énidő egymásra a férjemmel, mégis azt érzem nem tudom a gyereket...